مروری بر مهمترین اخبار"اقتصادی" سه شنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: 3 عامل موجب افزایش نرخ اوراق تسهیلات مسکن شدند / 2 راهکار فرابورس برای کاهش نرخ اوراق ، سکه امامی 945 هزار تومان / دلار 3127 تومان / طلای 18 عیار 97 هزار تومان ، عامل موجب افزایش نرخ اوراق تسهیلات مسکن شدند / 2 راهکار فرابورس برای کاهش نرخ اوراق و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


صادرات آب در تهاتر آب و گاز منتفی است / تهران کم‌آب‌ترین استان کشور

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/6/4/2542997_957.jpg

چیت چیان گفت: در بحث تهاتر آب و گاز، صادرات آب از کشورمان به دیگر کشورها منتفی و واردات آب در حال بررسی است.

ایران دارای کم‌آلاینده‌ترین سبد نفتی جهان / بعضی‌ها به دنبال سیاسی کردن داستان بنزین وارداتی هستند
 وزیر کابینه دولت یازدهم با بیان اینکه در حال حاضر 87 درصد جمعیت ایران تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارد گفت: گستردگی مصرف گاز در میان مصرف کنندگان شهری به 98 درصد رسیده است به این ترتیب ایران یکی از کم‌آلاینده‌ترین سبدهای مصرف انرژی جهان را داراست.

3 عامل موجب افزایش نرخ اوراق تسهیلات مسکن شدند / 2 راهکار فرابورس برای کاهش نرخ اوراق
علیرضا توکلی در خصوص تاثیر بانک مسکن در تقویت بازار اوراق گفت: برای اینکه بانک مسکن بتواند بازار عرضه را تقویت کند و جوابگوی تقاضا باشد و باعث کاهش این قیمت شود، دو کار جدید در دستورالعمل فرابورس قرار دارد.

سکه امامی 945 هزار تومان / دلار 3127 تومان / طلای 18 عیار 97 هزار تومان

 امروز بازار سکه با دستمایه قرار دادن رشد طلای جهانی در کنار افزایش نسبی دلار داخل، ارزش هر قطعه سکه بهار آزادی را 4100 تومان تقویت کرد.

پرداخت یارانه به خانوارها در مراحل قبلی با مشکلاتی همراه بود

 نیلی گفت: در این جلسه از دوستان و کارشناسان فعال این حوزه دعوت به عمل آمده تا هر کدام با نقطه نظرات متفاوتی که دارند به ارائه مطالب مورد نظر خود بپردازند.

شخص ثالث بیمه ایران را متضرر کرد / رونمایی از بیمه "مان" بزودی

 مدیرعامل بیمه ایران با بیان اینکه عمده زیان وارده به شرکت بیمه ایران به دلیل بیمه شخص ثالث و بیمه درمان بوده است، گفت: امیدواریم با نحوه ذخیره‌گیری، اصلاح روش‌ها و دقت بیشتر در حساب‌ها و برگزاری مجامع فصل دیگر شاهد بروز این گونه زیان‌ها نباشیم.

حمایت کمیسیون صنایع و معادن مجلس از صنعت مبلمان کشور

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت:این کمیسیون از فعالیت های نمایشگاهی ،آموزشی و صنفی که در راستای ارتقاء توان کمی و کیفی تولیدات داخلی باشد حمایت می کند .

تداوم بارش‌ها در شمال غرب، جنوب، ارتفاعات البرز و زاگرس/ تهران صاف و 31 درجه

طی سه روز آینده در برخی نقاط شمال غرب، ارتفاعات البرز و استان‌های هرمزگان، جنوب و غرب فارس، شمال بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار موقتی باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

3 عامل موجب افزایش نرخ اوراق تسهیلات مسکن شدند / 2 راهکار فرابورس برای کاهش نرخ اوراق
علیرضا توکلی در خصوص تاثیر بانک مسکن در تقویت بازار اوراق گفت: برای اینکه بانک مسکن بتواند بازار عرضه را تقویت کند و جوابگوی تقاضا باشد و باعث کاهش این قیمت شود، دو کار جدید در دستورالعمل فرابورس قرار دارد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار