برای شرکت در بازی‌های پاراآسیایی اینچئون؛

ترکیب نهایی تیم ملی تیرو کمان جانبازان و معلولین اعلام شد

سرمربی تیم ملی تیروکمان جانبازان و معلولین از اعلام ترکیب نهایی تیم ملی برای شرکت در بازی‌های پاراآسیایی اینچئون خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ حجت اله واعظی گفت: در آستانه آغاز چهارمین مرحله اردوهای آمادگی اینچئون ترکیب نهایی تیم ملی مشخص شد و با 9 کماندار به این مسابقات اعزام می شویم.

وی افزود: با توجه به حدنصاب‌های مورد نظر کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون و نیز شرایط کلی ملی پوشان در اردوهای پیشین و رکوردگیری‌های انجام شده، در نهایت 9 کماندار برای شرکت در مسابقات انتخاب شدند که 4 نفر آنها از بانوان هستند.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: نفرات منتخب از شرایط جسمی و روانی و نیز آمادگی فنی، در وضعیت خوبی قرار دارند و می توانم اعلام کنم هم اکنون به هفتاد درصد مرز آمادگی رسیده اند.

واعظی گفت: ملی پوشان در فواصل بین اردوها نیز به صورت مرتب رکوردهای خود در تمرینات را برای کادر فنی ارسال می کنند و هر بار شاهد پیشرفت آنها هستیم .

وی افزود: پس از مرحله چهارم اردو، دو مرحله دیگر از تمرینات نیز برگزار می شود که آخرین مرحله متصل به اعزام هست و پیش بینی می کنیم با شرایط موجود تا پایان تمرینات، کمانداران به آمادگی کامل برسند و دراین رویداد ورزشی با اقتدار حضور یابند.

واعظی تصریح کرد: با توجه به دستورالعمل بازی‌ها در این دوره ، مسابقات تیمی حذف شده و تنها در بخش میکس مسابقات تیمی برگزار می شود و این مساله باعث شده تا 4 مدال احتمالی بخش تیمی را نداشته باشیم و تنها در بخش میکس بتوانیم در رقابت‌های تیمی شرکت کنیم.

سرمربی تیم ملی در پایان نفرات منتخب تیم ملی را به شرح زیر اعلام کرد:

ابراهیم رنجبر، کاظم تن، زهرا حسینی، مجید کاکوش (تهران)، زهرا نعمتی، سمیه عباسپور (کرمان)، غلامرضا رحیمی (خوزستان)، راضیه شیرمحمدی (خراسان‌رضوی)، هادی نوری (اصفهان)

چهارمین مرحله تمرینات تیم ملی نیز از 6 تا 12 شهریور ماه در مجموعه ورزشی آروین شهر تهران به سرمربی گری حجت اله واعظی و مربی گری مصطفی حبیبیان و کلثوم غلامی، برگزار می شود.

محمدرضا زمانی به عنوان نماینده فرهنگی و محبوبه محمد زاده به عنوان سرپرست تیم در کنار ورزشکاران حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: games ، para ، team ، national ، تیم ، ملی ، جانبازان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار