روزنامه النهار گزارش داد؛

دیدار هیئت لبنانی با حلقه نزدیکان "معمر قذافی" با هدف پیگیری سرنوشت "امام موسی صدر"

روزنامه النهار چاپ لبنان گزارش داد هیئتی لبنانی با هدف پیگیری سرنوشت "امام موسی صدر" با حلقه نزدیکان "معمر قذافی" در قاهره و دوحه دیدار و گفتگو کرده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛روزنامه النهار چاپ لبنان روز چهارشنبه گزارش داد: به موازات اقدامات کمیته پیگیری پرونده ناپدید شدن امام موسی صدر و دو تن از دوستانش و رایزنی‌های صورت گرفته در خاک لیبی که دربردارنده دیدارهایی با مقامات گذشته این کشور که حلقه نزدیک به "معمر قذافی" به شمار می‌روند، دیدارهایی هم در چندین کشور از جمله آفریقای جنوبی، موریتانی، مصر، قطر و شمار دیگری از کشورها با هدف تحقیقات در مورد سرنوشت امام موسی صدر برگزار شده است.

براساس گزارش روزنامه النهار؛ "احمد قذاف الدم" پسردایی "معمر قذافی" که مسئول پرونده سوریه و لبنان در رژیم لیبی بود و همچنین "موسی کوسا" سخنگوی این رژیم از بارزترین اشخاصی به شمار می‌روند که اعضای کمیته پیگیری پرونده ناپدید شدن امام موسی صدر با آنها در قاهره و دوحه دیدار و گفتگو کردند.

النهار با اشاره به اینکه این دیدارها پس از دخالت مستقیم "نبیه بری" رئیس پارلمان لبنان و با هدف جمع‌آوری اطلاعات بیشتر از جزئیات ربوده شدن امام موسی صدر صورت گرفت، افزود: "بری" رایزنی‌هایی با شخصیت‌های عربی و خارجی با هدف دیدار کمیته پیگیری پرونده امام موسی صدر با حلقه نزدیک به "معمر قذافی" انجام داده است.

انتهای پیام//
برچسب ها: امام ، موسی ، صدر ، لبنان ، معمر ، قذافی ، قذاف ، الدم ، لیبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار