عماد گفت: رقابتهای سه رشته فوتبال، والیبال و بسکتبال المپیاد ورزشی دانشجویان کشور در روز سه شنبه با برگزاری رقابتهای مرحله یک چهارم نهایی و شناخت تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی پیگیری شد.

عماد دبير دوازدهمين المپياد ورزشي دانشجويان در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران  گقت :‌در ادامه مسابقات رشته های تیمی در روز سه شنبه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی در سه رشته برگزار و تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.  
   
وي به رشته فوتبال اشاره کرد و افزود : در رشته فوتبال دانشگاه های پیام نور تهران، اصفهان ، شهید بهشتی و فردوسی مشهد با برتری مقابل حریفان خود جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را بدست آوردند،چنانچه در این مرحله امروز از ساعت 17 دانشگاههای پیام نور تهران با شهید بهشتی و اصفهان با فردوسی مشهد برای صعود به مرحله نهایی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.  
   
عماد در ادامه در خصوص رشته واليبال اظهار داشت : در رشته والیبال هم تیم های دانشگاه جامع علمی کاربردی فارس، دانشگاه ارومیه، دانشگاه فنی حرفه ای کرمان و دانشگاه خوارزمی با غلبه بر تیم های رقیب به نیمه نهایی رسیدند، بدین ترتیب امروز از ساعت 15:30 ابتدا دو تیم دانشگاه جامع علمی کاربردی فارس با دانشگاه ارومیه   سپس دو تیم دانشگاه خوارزمی با فنی حرفه ای کرمان مقابل یکدیگر قرارگرفتند .  
   
وي در پايان به رشته بسکتبال اشاره کرد وگفت : در رشته بسکتبال هم با پایان یافتن مسابقات مرحله یک چهارم نهایی دانشگاه های پیام نور تهران ، فنی حرفه ای خراسان رضوی، تهران و شهید بهشتی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند، چنانچه بر این اساس  امروز از ساعت 18 دو تیم دانشگاه پیام نور تهران با شهید بهشتی و فنی حرفه ای خراسان رضوی با تهران برای راهیابی به مرحله نهایی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.  
   


انتهای پیام/

برچسب ها: المپیاد ، ورزش ، دانشجویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار