رییس انجمن علمی داروسازان:

شاهد تحول اساسی در سیاست‌گذاری‌ها و عملکرد سازمان تامین اجتماعی هستیم

خویی گفت: هم اکنون شاهد تحول اساسی در سیاست‌گذاری‌ها و عملکرد سازمان تامین اجتماعی هسیتم که نتایج اولیه و زودرس آن را در محیط کار داروخانه‌ها لمس کردیم.

سید حمید خویی رییس انجمن علمی داروسازان در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران در خصوص سیزدهمین همایش سالیانه انجمن علمی داروسازان گفت: سیزدهمین همایش سالیانه انجمن علمی داروسازان با موضوع دارو درمانی در جمعیت‌های ویژه و با حضور بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر از داروسازان کشور طی دو روز برگزار شد. 

خویی تصریح کرد: در برخی از موارد پرداخت‌های بیمه‌ها به داروخانه‌ها ۹ تا۱۰ ماه به تعویق می‌افتاد که باعث فلج‌شدن اقتصاد داورخانه می‌شد که خوشبختانه الان شاهد تحول اساسی در سیاست‌گذاری‌ها و عملکرد سازمان تامین اجتماعی هسیتم که نتایج اولیه و زودرس آن را در محیط کار داروخانه‌ها لمس کردیم. 

وی با تاکید بر اینکه این تحول عظیم در پرداخت معوقه‌ها شاید در ۲۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده و اکنون مطالبات خردادماه را بیمه‌ها به داروخانه‌‌ها پرداخت کرده‌اند، اظهار داشت: این روند آغاز تاثیر‌گذاری سیاست‌گذاری‌هایی است که در سازمان تامین اجتماعی با حضور نوربخش و نیز حضور وزیر رفاه به انجام رسیده است. 

خویی با اشاره به اسامی افراد تقدیر شده در این همایش تصریح کرد: معصومه جرجانی، رییس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دکترای تخصصی فارماکولوژی، علیرضا شهریاری، نایب رییس انجمن داروسازان ایران و نماینده انجمن داروسازان ایران در شورای سیاست‌گذاری دارویی کشور، میرکریمی دبیر کمیته هماهنگی و اجرای بسته‌های مدیریت انجمن موادغذایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و آل احمد دکترای حرفه‌ای داروسازی از اساتید برجسته‌ای بودند که در این همایش مورد تقدیر قرار گرفتند. 

وی خاطرنشان کرد: ما به عنوان جامعه‌ داروسازی از سیاست‌‌‌ها و برنامه‌ریزی‌های سازمان تامین اجتماعی بهره برده‌ایم که امیدواریم از این پس نیز بیشتر بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار