شیراز/

دولت پیگیر رفع مشکلات استانها

معاون حقوقی رییس جمهور گفت: دولت یازدهم طی یک سال گذشته در سایه تدبیر و با آرامش، مشکلات و مسایل استانها را به خوبی پیگیری کرده است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ امین زاده معاون حقوقی رییس جمهور پس از زیارت حرم حضرت احمد بن موسی در دیدار با تولیت این آستان افزود: دولت برای رفع مشکلات استانها برنامه هایی را پیش بینی کرده تا در مدت زمان مشخصی آن مشکلات را به حداقل رسانده و یا به صورت اصولی حل کند.

وی با اشاره به موفقیت های دولت ادامه داد: معرفی بیشتر این موفقیت ها از طریق تریبون های دینی و عمومی بی تردید به نشاط و پویایی جامعه کمک می کند.

معاون حقوقی رییس جمهور بیان کرد: استان فارس از قابلیتهای خوبی در زمینه نفت و گاز، پزشکی و توریسم برخوردار است که باید توجه بیشتری در راستای شکوفایی هر مطلوبتر این ظرفیتها بشود.

امین زاده با بیان اینکه برخی از قابلیتهای فارس مانند پزشکی و توریسم در کشور زبانزد است افزود: باید تلاش کرد تا این امکانات به جهان معرفی شود و شاهد تحول لازم در این حوزه ها باشیم .

تولیت آستان مقدس حضرت احمدی محمدی حضرت (ع) با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از دولت و تاکید بر انتقاد پذیری و حفظ آرامش ادامه داد: تاکیدات معظم له در حمایت از دولت ما را مکلف به حمایت هر چه بیشتر از دولت و سهیم شدن در عملیاتی شدن برنامه های دولتمردان می کند.

انتهای پیام/ش/ن

برچسب ها: دولت ، پیگیر ، مشکلات ، استانها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.