سفارت روسیه در اوکراین امروز شنبه رسما اعلام کرد که دوتن از کارمندانش در اوکراین ناپدید شده‌اند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روسیا الیوم، پس از اینکه پیشتر، مقامات اوکراین اعتراف به دستگیری2 تن از کارمندان سفارت روسیه کردند، سفارت روسیه امروز شنبه رسما اعلام کرد که  دوتن از کارمندانش در اوکراین ناپدید شده‌اند.

سفارت روسیه در اوکراین امروز در بیانیه‌ای گفت: وزارت کشور اوکراین در بیانیه ای علنی دستگیری دوتن از کارمندان سفارت روسیه در کییف را توسط دستگاه‌های امنیتی این کشور تکذیب نمود، و این درحالی است که وزارت خارجه اوکراین در یادداشتی رسمی در 27 آگوست به دستگیری این دو نفر اعتراف نموده بود؛ لذا با توجه به اختلاف سخنان مقامات اوکراینی، سفارت روسیه در کییف ناچار است تا رسما اعلام نماید که دوتن از کارمندانش در اوکراین ناپدید شده اند.

 گفتنی است، مسکو روز گذشته خواستار آزادی فوری کارمندان سفارتخانه‌اش در کییف شده بود واز مقامات اوکراین خواست تا  اقدامات تحریک آمیز در حق هیئت‌های دیپلماتیک روسیه در اوکراین ودیپلمات های این کشور را متوقف سازد.

پیشتر اعلام شده بود که مقامات اوکراینی دوتن از کارمندان سفارت روسیه در کییف را در حین خروج از یکی از کافی‌شاپ‌ها، به اتهام دراختیار داشتن بمب دستگیر کرده بودند.

انتهای پیام/
برچسب ها: اوکراین ، سفارت ، ربودن ، کارمند ، بمب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار