تشکیل روابط عمومی "نگارخانه‌های تهران"

"نگارخانه‌های تهران" نیازمند ایجاد روابط عمومی واحدی برای اطلاع رسانی است.

علی افراشته هنرمند نقاش، در گفتگو با خبرنگار تجسمی باشگاه خبرنگاران درباره ایجاد روابط عمومی واحد برای همه نگارخانه‌های تهران گفت: برخی از گالری و نگارخانه‌های تهران دارای یک روابط عمومی هستند. 

وی گفت: در حقیقت اطلاع رسانی در ارتباط با برگزاری نمایشگاه از طریق این روابط عمومی به شکلی صورت می‌گیرد که چندان هم در این امری اطلاع رسانی فعال نیستند. 

این هنرمند نقاش گفت: بسیاری از هنرمندان علاقه زیادی به دیدن کارهای جدید هنرمندان در نمایشگاه‌ها دارند، بنابراین به جهت گالری گردی باید برنامه‌ریزی کنند و این برنامه‌ریزی مستلزم مطلع شدن از برنامه‌های نمایشگاهی نگارخانه‌ها است.

وی گفت: این در حالی است که برنامه گالری و نگارخانه‌ها به خوبی اطلاع رسانی  ندارند و بسیاری از نمایشگاه‌ها که ارزش دیدن آثار را دارند از دست  می رود.

وی در ادامه اظهار داشت: برای کمتر شدن این مشکل باید روابط عمومی مناسب و هنری تشکیل شود تا بتواند از زمان مناسب اطلاع رسانی نمایشگاهی انجام شود. 

این نقاش گفت: باتوجه به تعداد زیاد گالری‌های تهران ایجاد این روابط عمومی ضروی است چرا که از طریق آن روابط عمومی با اطلاع‌رسانی بهتر، بازدید از نمایشگاه‌ها نیز افزایش خواهد یافت. 

انتهای پیام /  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.