مدیر تولید سریال " انقلاب زیبا" :

شأن " انقلاب زیبا"را حفظ می‌کنیم

مهدی بدرلو گفت: با کمک و تلاش شبانه روزی تیم " انقلاب زیبا" و با حمایت مدیر شبکه یک سیما توانستیم شأن این کار را حفظ کنیم.

مهدی بدرلو مدیر تولید "انقلاب زیبا" با اشاره به همکاری خود با "رامین عباسی زاده" تهیه کننده این اثر، درگفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: از دی ماه سال گذشته که بودجه دراختیار پروژه " انقلاب زیبا" قرار گرفت، ‌اولین همکاری من با "عباسی زاده" شکل گرفت.  
 
وی درخصوص استقبال مردم از "انقلاب زیبا" و تلاش تهیه کننده آن در راستای ارائه یک اثر ماندگار افزود: اگر سریالی ساخته می‌‌شود و مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد قبل از توجه به داشتن یک متن خوب، تهیه کننده به عنوان بانی کار نقش مهمی را ایفا می‌کند.
 
بدرلو ادامه داد:عباسی زاده نهایت تلاش و حساسیت خود را تا کوچکترین صحنه‌ها به کار می‌گرفت و در همه مراحل با نویسنده وکارگردان همفکری داشت.  
 
مدیر تولید سریال "انقلاب زیبا" با اشاره به حمایت مدیر شبکه یک سیما ‌تصریح کرد: شبکه یک سیما و به خصوص "مهدی فرجی" از " انقلاب زیبا"حمایت کرد و از ماه رمضان سال جاری تیزرهای آن را روی آنتن بردند.  
 
بدرلو ادامه داد: با در نظر گرفتن خط قرمزها دست تهیه کننده، نویسنده،کارگردان باز بود و همه ما از آزادی عمل قابل توجهی برخوردار بودیم.  
 
مدیر تولید سریال" انقلاب زیبا"، تصریح کرد:عباسی زاده برای پایان هر سکانس با " حامد عنقا" نویسنده وکارگردان وارد گفتگو می‌شدند تا بهترین پایان را برای سکانس‌ها داشته باشند.  
 
وی درباره حضور بازیگران و چند بعدی بودن کارکتر آنها اظهار داشت: همه تیم "انقلاب زیبا" در سرجای خود قرار گرفته بودند و خوشبختانه بازیگران این مجموعه تلویزیونی توانستند هر کدام بازی چند بعدی خود را ارائه دهند به این معنا که در هر سکانس هنرمندان بازی‌های متفاوتی را از خود نشان می‌دادند که این امر مستلزم یک همکاری تیمی خوبی بود و استقبال مردم نشان داده که کار به خوبی پیش رفته است.  
 
بدرلو خاطر نشان کرد: تلاش تیم "انقلاب زیبا" ارائه یک اثری در شأن مردم بود و اینکه چقدر موفق بوده باشیم را به عهده مخاطبان می‌گذاریم. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: انقلاب ، سریال ، شبکه ، سه ، سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.