وزیر ورزش در نشست رونمایی از کتاب معلولین و جانبازان:

باید ارزش‌های کمرنگ شده در ورزش را احیا کنیم

کاری که انجام شده است کاری ماندگار است ولی متاسفانه از این قبیل کارها کمتر انجام می‌گیرد، فدراسیون جانبازان و معلولین در این امر پیشتاز بوده است، کمیته ملی المپیک هم از این امر الگو برداری کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در نشست رونمایی از کتاب معلولین و جانبازان عنوان کرد: کاری که انجام شده است کاری ماندگار است ولی متاسفانه از این قبیل کارها کمتر انجام می‌گیرد، فدراسیون جانبازان و معلولین در این امر پیشتاز بوده است، کمیته ملی المپیک هم باید یک چنین کاری انجام دهد و ضروری است که از گنجینه اخلاقی آن هم بهره ببریم.

وی ادامه داد: ما موظف هستیم که اگر ارزش هایی در ورزش کمرنگ شده است احیا کنیم، اگر این کار را نکنیم جفا کرده ایم. به جهت الگو سازی که جوانان تحت تاثیر آن هستند به جوانان و ورزشکاران نمی‌توان ایراد گرفت، ولی رسانه‌ها می‌توانند در این رابطه نقش مهمی ایفا کنند.
 
گودرزی اظهار داشت: کتاب می‌تواند یک رسانه باشد، من خاطرم هست خدمت شهید بزرگوار رجایی رسیدیم، وی نکته‌ی کلیدی به من گفت: وی از دورانی که من در زندان بودم یاد کرد و با اشاره به اینکه "ورزش برای رشد و تعالی است" من را نصیحت به ورزش می‌کرد، متاسفانه نه اینکه ارزش ها رنگ باخته باشند، ولی کمرنگ شده‌ اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بایستی همه تلاش کنیم، یکی از این تلاش‌ها نگارش این گونه کتاب‌ها است که تلاش مجموع دست اندرکاران، مسئولان، ورزشکاران و مدیران را می‌طلبد.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزیر ، نشست ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار