رضوانی: هیچ شناگری با مسائل حاشیه ای انتخاب نشده است/ در شنا نمی‌توان جادوگری کرد!

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو می گوید: رکوردهای اینچئون مشخص می‌کند که شناگران براساس مسائل حاشیه انتخاب نشده اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در نشست خبری بازی‌های اینچئون عنوان کرد: همیشه گفته‌ایم شنا متشکل از 3 رشته است که حتی می شود رشته آب های آزاد آن را جداگانه به حساب آورد. امیدوارم نگاه مسئولان رده بالای ورزش در پیشرفت شنا تحقق داشته باشد چون فقط در اینجا پول مهم نیست و با وجه به توقعات موجود، نظارت حرف اول را می‌زند.
 
وی درباره اعزام نشدن رشته‌های واترپلو و شیرجه به بازی های آسیایی اینچئون گفت: ما به نظر کارشناسان احترام می‌گذاریم. بارها تاکید کرده قطعا حمایت ها نسبت به این 2 رشته می شود.
 
رضوانی در پاسخ به این سوال که فدراسیون درخواست اعزام رشته‌های شیرجه و واترپلو را با هزینه خود فدراسیون داشته است بیان کرد: این قضیه صحت ندارد و اصلا نمی‌خواهیم این موضوع به حاشیه برود و هر فدراسیون به دنبال ازام ورزشکاران بیشتر است اما با اعزام کاروان فعلی به نظرات احترام می‌گذاریم اما ورزشکارانمان را به بازی های ساحلی آسیایی اعزام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: کمیته ملی المپیک تصمیم دارد تمام رشته هایی را که در دوره قبل در این بازی‌ها بوده اند را به اینچئون اعزام کند.
 
رضوانی با بیان اینکه مسئولان وزارت قول حمایت به فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو را با هزینه خود داده بود، افزود: اصلا این طور نیست. از می خواهیم از شعار به شعور  برسیم و برنامه ها را عملی کنیم. نمی‌شود در شنا جادوگری کرد که 2 سال دیگر به مدال در این رشته برسیم، چون برای جابجایی 4 ثانیه رکورد، به 10 سال کار نیاز داریم.
 
وی گفت: محمد علیرضایی و احسان حدادی استعدادهای رشته های شنا و دوومیدانی هستند و ما باید در رشته های پایه کار انجام دهیم تا به موفقیت برسیم، اما نشان می دهیم هیچ شناگری براساس مسائل حاشیه‌ای انتخاب نشده است و خیلی از مسائل با رکوردهای اینچئون مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار