فبلت GX2 ال جی مجهز به صفحه نمایش 5.7 اینچی و دوربین لیزری معرفی شد

یکی دو سالی است که دیگر کمپانی فعال در کشور کره، یعنی ال جی با عرضه ی محصولات قدرتمندی همچون G2 و G3 توانسته برخی از موفقیت های سامسونگ را در بازار به دست آورد، هم اکنون این کمپانی در حال طراحی و عرضه محصولاتی شبیه به خانواده ی نوت سامسونگ می باشد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، محصولی مانند G3 Stylus که چندی قبل معرفی شد از همین خانواده به شمار می رود، هم اکنون ال جی با معرفی یک فبلت 5.7 اینچی دیگر با نام GX2 به دنبال کسب موفقیت های بیشتر در این بازار می باشد، ال جی، GX2 را مانند ساعت هوشمند خود قبل از نمایشگاه IFA2014 معرفی کرد، این اسمار فون 5.7 اینچی مانند ال جی G3 به قابلیت فوکوس لیزری در دوربین خود مجهز شده است، همچنین از یک پردازنده ی 4 هسته ای 1.2 گیگاهرتزی به همراه 1.5 گیگابایت حافظه رم به عنوان مغز پردازشی این محصول استفاده شده است.
تصویر
همان گونه که گفته GX2 به یک دوربین 8 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس لیزری و یک دوربین 1.3 مگاپیکسلی در جلو مجهز شده است، صفحه نمایش این تبلت از رزولوشن HD پشتیبانی می کند و از یک باتری 3200 میلی آمپری به عنوان منبع تغذیه در آن استفاده شده است، GX2 به 8 گیگابایت حافظه ی داخلی به همراه پشتیبانی از میکروSD نیز مجهز شده است. با توجه به محصولاتی که ال جی در چند ماه ی اخیر معرفی کرده است می توان دریافت که هر هر دو غول کره ای از یک استراتژی پیروی می کنند و ال جی در سیاست تولید محصولات جدید دنباله رو سامسونگ است. به هر حال هنوز IFA شروع نشده است و شاید این کمپانی محصولاتی را نیز در این نمایشگاه نیز معرفی کند.


انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار