مائورو بروتو: ایران همه جوره از ما بهتر بود

سرمربی تیم ملی ایتالیا گفت: به نظرم هم ایتالیا و هم ایران می توانند بهتر از این بازی کنند. ولی خب در همین بازی هم ایران در همه فاکتورها از ما بهتر بود و شایسته این پیروزی بود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران مائورو برتو سرمربی تیم ملی ایتالیا پس از شکست تیمش در برابر ایران در کنفرانس خبری این مسابقه به ایران تبریک گفت و اظهاری امیدواری کرد تا در دیدارهای آینده، تیمش بتواند این شکست را جبران کند. بروتو گفت: راستش را بخواهید به نظر من این بازی، بازی سطح بالایی نبود. چون اولین بازی دو تیم بود و هنوز خودشان را با شرایط مسابقات قهرمانی جهان وفق نداده بودند. به نظرم هم ایتالیا و هم ایران می توانند بهتر از این بازی کنند. ولی خب در همین بازی هم ایران در همه فاکتورها از ما بهتر بود و شایسته این پیروزی بود.

سرمربی ایتالیا با اشاره به صبر و تلاش بازیکنان ایران، افزود: بازیکنان ایران رالی توپ را از ما گرفتند. یا حمله اولشان موفق بود و یا در حمله های دوم و سوم اینقدر بازی را ادامه می دادند تا توپ و پوئن را از آن خود کنند. این همان چیزی بود که تیم ما نداشت. به نظرم ایرانی ها تکتیک و ذهنیت قوی شان را در خدمت تاکتیک شان قرار دادند تا توانستند ما را شکست بدهند.

بروتو همچنین ست سوم را کلید بازی نام داد و گفت: ست سوم این مسابقه، کلید بازی بود که ایران از ما گرفت. البته داور هم اشتباه داشت ولی خب ایرانی ها هم بهتر از ما کار کردند و برنده شدند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: بروتو ، والیبال ، ایتالیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار