با این مواد خودتان"وایتکس" و "شیشه پاک کن" سالم و بی عارضه بسازید!

گاهی اوقات شما ناگزیر به استفاده از فرمول های شیمیایی هستید که نتیجه ای جز صدمات پوستی چشمی و اعصاب برایتان نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران، به جای استفاده از شیشه پاک کن هایی که با انواع ترکیبات شیمیایی درست شده اند از دستمال های میکرو فیبری برای تمیزکاری استفاده کنید. این دستمال ها به جای اینکه آلودگی را پخش کنند آن ها را به خود جذب می کنند و در نهایت فضای خانه شما را از آلودگی ها مصون نگه می دارند.
 
بررسی ها نشان می دهند، وقتی خانه تان مورد هجوم بعضی آفت ها قرار می گیرد قبل از اینکه به فکر نابود کردن ان ها با مواد شیمیایی بیفتید به سلامت خودتان فکر کنید.

برای استفاده از وایتکس می توانید فرمولی ساده تر را جایگزین آن ها کنید.کافی است یک دوم قاشق غذا خوری پودر سوده یک قاشق مایع ظرفشویی و 2 لیوان اب داع را با یکدیگر ترکیب کنید و با اسپری کردن این ترکیبات بر روی محیط های آلوده می توانید تمیز کاری سالم تری داشته باشید.

انتهای پیام/
برچسب ها: شوینده ، بهداشتی ، وایتکس ، مواد ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۰۲ آبان ۱۳۹۷
همه چی بی کیفیت تقلبی الان بنجل محصولات کشاورزی پر از مواد شیمیایی انواع نوشیدنی یه درصد طبیعی نیس همه آب و قند و طعم دهنده و سایر مواد نگه دارنده ی مضر انواع لبنیات تقلبی یا بی کیفیت تصور کن شیر رو بدون دخالت حتی یه گرم شیر طبیعی میسازن میدن به خورد ملت انواع روغن پر از پالم پارافین محصولات آرایشی هم اینطور بعد میگن چرا انواع سرطان ها تو کشور زیاد شده
آخرین اخبار