زاهدان //

توزیع بیش از یک میلیارد لیتر فرآورده‌های نفتی در زاهدان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: در یک سال اخیر یک میلیارد و 948 میلیون و 345 هزار لیتر فرآورده‌های نفتی در منطقه زاهدان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان.، دادخدا اعتصامی گفت:بیش ازیک میلیارد و 948 میلیون و 345 هزار لیتر فرآورده‌های نفتی در حوزه عملیاتی منطقه در یک‌ سال تصدی دولت تدبیر و امیدتوزیع شده است.این مقدار فرآورده که شامل بنزین، نفت سفید، نفت‌گاز، نفت کوره و سوخت هوایی است .

وی افزود: افتتاح پنج جایگاه اختصاصی عرضه سوخت در شهرستان‌های سراوان و خاش و بازسازی، توسعه، زیباسازی و مقاوم‌سازی چهار جایگاه شرکتی در شهرهای زاهدان، میرجاوه و نصرت‌آباد، 95 درصد پیشرفت فیزیکی پنج باب جایگاه در دست ساخت در شهرستان‌های زابل و سراوان تنها گوشه‌ای از عملکرد یک‌ساله دولت تدبیر و امید در منطقه زاهدان است.

وی بیان کرد: برگزاری 53 جلسه کمیته رسیدگی به تخلفات و بررسی 863 پرونده متخلفان فرآورده‌های نفتی، 456 بازدید کنترلی از مجاری عرضه و یک‌هزار و 764 مورد بازدید از مصرف‌کنندگان عمده و 432 بازدید مشترک از واحدهای مصرف‌کننده با حضور سازمان‌های متولی و نظارتی از جمله اقدامات انجام شده در این بخش است.

اعتصامی اجرای طرح‌های پیشگیرانه قاچاق سوخت از جمله نصب GPS بر روی ناوگان حمل و نقل جادهای و اجرای سیستمی طرح جلوگیری از سوختگیری کارت‌های سوخت مهاجر در مناطق مرزی منطقه را از مهمترین طرح‌های اجرا شده منطقه زاهدان در دولت یازدهم عنوان کرد.

  انتهای پیام //


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.