کاسیاس: غیبت آلونسو تاثیری در تیم ندارد/رئال باید از شکست‌هایش درس بگیرد

ایکر کاسیاس سنگربان باشگاه رئال مادرید معتقد است تیمش باید از شکستهایش درس بگیرد و غیبت یک بازیکن در این تیم تاثیر ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،در رقابتهای این هفته لالیگا تیم رئال مادرید در یک بازی تحقیرآمیز 4 بر 2 مغلوب رئال سوسیداد شد.

ایکر کاسیاس سنگربان باشگاه رئال مادرید عملکرد هم تیمی‌هایش را در این شکست مورد سرزنش قرار داد.

وی در ادامه افزود: اتفاقی که رخ داد بسیار غیر معمول بود مخصوصا پس از 15 دقیقه پایانی تقریبا همه چیز ناراحت کننده و منفی بود.

ما نمی‌توانیم بازیها را به این شکل واگذار کنیم باید مسئولیت شکستمان را بپذیریم پذیرای انتقادات باشیم و از این بازی درس بگیریم.

ایکر کاسیاس گفت: ما این فصل را آغاز کردیم این روشن است که باید برخی چیزها را اصلاح کنیم باید مسیرمان را ادامه دهیم  و پیراهنی که می‌پوشیم دلیل نمی‌شود غرور شویم و خودنمایی کنیم.

من بازیهای به این شکل را دوست نداریم چرا که فکر می‌کنم بعضی اوقات شما ممکن است روز فوتبال بنا شود و بد بازی کنید اما در تیمی مانند رئال مادرید وقتی شما 2 بر صفر پیروز شوید باید انگیزه بالای خود را نشان دهید و این مسئولیت ماست.

فکر نمی‌کنم غیبت 1 یا2 بازیکن در این تیم مسئله را به وجود آورد این در خصوص کل تیم است که نیم اول را از دست دادند.

وقتی نگرش تیم این باشد کل تیم خوب بازی نکنند حضور ژابی آلونسو چه کاری می‌تواند از پیش ببرد. نگرش تیم مرا راضی می‌کند و ما باید خود را تقویت کنیم. هم اکنون انگیزه و میل بالای داریم و همین امر وجه تمایز ما از دیگران است.

انتهای پیام/
برچسب ها: کاسیاس ، رئال ، سوسیداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار