رحمانی فضلی مطرح کرد

جزییات نشست استانداران سراسر کشور با حضور مسئولان دولتی

وزیر کشور جزییات امروز نشست استانداران سراسر کشور با حضور مسئولان دولتی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران ؛عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه نشست استانداران سراسر کشور که در وزارت کشور برگزار شد در جمع خبرنگاران درباره جزییات این جلسه اظهار داشت: بررسی موضوعات اقتصادی از جمله بسته خروج از رکود و برنامه ششم از جمله موضوعات مورد بحث بود.
 
وی ادامه داد: "محمدرضا نوبخت" درباره برنامه ششم، "سیف "رئیس بانک مرکزی و "علی طیب نیا "وزیر اقتصاد درباره مسئولیت بانک ها و بسته خروج از رکود و هم چنین "نعمت زاده" وزیر صنعت، معدن  وتجارت درباره حوزه تولید و مشکلات مرتبط با آن به ارائه گزارش هایی پرداختند.  
 
وزیر کشور ادامه داد: از آنجا که استانداران عملا در صحنه اجرا حضور دارند شناخت ملموس تری از مشکلات موجود دارند؛ مقرر شد که سوالات مطروحه در این جلسه در قالب یک صورت جلسه به مسئولان ارائه دهیم و در برنامه های آینده لحاظ کنیم.  
 
رحمانی فضلی درباره برنامه وزارت کشور در خصوص انتخابات میان دوره ای مجلس گفت: ظاهرا در سه حوزه انتخابیه چنین انتخاباتی را داریم و پس از صحبت با شورای نگهبان در صورت جلب نظر آن ها این انتخابات را برگزار می کنیم.  
 
وزیر کشور در پایان درباره انتخابات هیئت رئیسه خبرگان رهبری گفت: با مجلس خبرگان مکاتبات لازم را در این رابطه داشته ایم اما آن ها تشخیص داده اند که با توجه به یک سال عمر باقی مانده از مجلس خبرگان به قصد صرفه جویی هزینه ها انتخابات را برگزار نکنند.


انتهای پیام/
برچسب ها: دولت ، وزیر ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار