نهمین باخت آسیایی ها در جام جهانی بسکتبال

تیم ملی کره جنوبی در سومین بازی جام جهانی از اسلوونی شکست خورد. با احتساب این باخت، تعداد شکست های نمایندگان آسیا در جام جهانی به عدد 9 رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی بسکتبال کره جنوبی روند مشابهی را مانند تیم ایران در بازی صربستان تکرار کرد.

کره ای ها که در سومین بازی جام 2014 با اسلوونی رقابت می کردند شروع خوبی در بازی داشتند و نیمه اول را با اختلاف یک امتیاز واگذار کردند اما در کوارتر سوم همه چیز برای تیم سوم آسیا به هم ریخت و با نتیجه 30 بر 17 به نفع اسلوونی، شکست کره جنوبی هم قطعی شد.

اسلوونی این بازی را با نتیجه 85 بر 65 تمام کرد. در حالی که "دراگیچ" 22 امتیازی، بهترین امتیازآور مسابقه بود.



ایران و فیلیپین، فینالیست های سال قبل آسیا هم در 3 بازی اول خود شکست خوردند. در این میان تیم فیلیپین که با یار امریکایی جدید خود در جام جهانی شرکت کرده، بهترین نتایج را در میان تیم های آسیایی به دست آورده است.

اولین برد مکزیک بعد از 40 سال

تیم مکزیک آخرین بار در سال 1974 در دیدار مقابل استرالیا یک برد در جام جهانی به دست آورده بود. نماینده آمریکا در 2 بازی اول جام هفدهم نیز از لیتوانی و اسلوونی شکست خورده بودند تا انتظار هواداران مکزیکی طولانی تر شود. بازی با آنگولا بهترین فرصت بعد از 40 سال بود که مکزیکی ها با نتیجه 79 بر 55 اولین برد خود را ثبت کنند.

"هکتور هرناندز" با 24 امتیاز و 5 ریباند بهترین بازیکن مکزیک در این برد بود.

شکست نایب قهرمان 2010 از اوکراین

تیم ترکیه بعد از باخت مقابل آمریکا یک نتیجه نامطلوب دیگر را هم در جام جهانی تجربه کرد و با نتیجه 64 بر 58 از اوکراین شکست خورد. نکته جالب توجه در این بازی، عملکرد نیمکت اوکراین بود که روی هم رفته 40 امتیاز به دست آورد در حالی که سهم بازیکنان اصلی تیم تنها 24 امتیاز بود.



ترکیه هم در هر کدام از 3 کوارتر اول بازی تنها 13 امتیاز به دست آورد و گویا تکرار این عدد برای تیم اروپایی خوش یمن نبود.

"عمر آشیک" با 16 امتیاز و 20 ریباند بهترین بازیکن تیم بازنده و "میشولا" با 19 امتیاز بهترین بازیکن تیم برنده بودند.

برد استرالیا و آمریکا

تیم استرالیا با یک بازی طوفانی در نیمه اول دیدار با لیتوانی به پیروزی رسید. در حالی که لیتوانی مجموع نیمه دوم بازی را برده بود تیم استرالیا با نتیجه نهایی 82 بر 75 برنده بازی شد.

"اینگلز" از استرالیا با 18 امتیاز و 4 پاس گل بهترین بازیکن مسابقه بود.

آمریکا هم که تنها 2 امتیاز برای 100 امتیازی شدن نیاز داشت با نتیجه 98 بر 71 مقابل نیوزیلند برنده شد. آمریکا با این نتیجه به جمع تیم های یونان و اسپانیا با 3 برد و بدون باخت پیوست.

"آنتونی دیویس" با 21 امتیاز و 9 ریباند بهترین بازی را در این مسابقه انجام داد.

انتهای پیام/


برچسب ها: کره جنوبی ، اسلوونی ، آسیا ، asia ، world cup ، spain
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار