آزاد: امیر قمی اگر سندی دارد به دادگاه ارائه کند/خانه جودو ممکن است تا سه سال دیگر هم پلمپ باشد

رییس سازمان ورزش جوانان شهر ری گفت: ازمسئله "قمی" کدخدامنشی گذشته چون بازرسی کل کشور به آن ورود پیدا کرده است.

مصطفی آ‍زاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: حدود چند سال پیش، تربیت بدنی وقت مکانی را در اختیار هیئت جودو شهر ری قرار داد تا در آنجا خانه جودو ساخته شود که این کار توسط امیر قمی نماینده هیئت جودوی شهر ری انجام و این مکان ساخته شد و وقتی هم که امیر قمی از هیئت شهر ری جدا شد با سفارش فرماندار و به دلیل اینکه او زمانی مربی تیم ملی بوده و قصد کمک به وی را داشت به فعالیت خود ادامه داد، او اکنون معتقد است مبلغ  زیادی برای ساخت این باشگاه هزینه کرده که بنده نمی‌دانم که خود او هزینه کرده، مردم هزینه کرده‌اند یا فدراسیون کمک کرده است؟ بنده هیچ اطلاعی از این بابت ندارم ولی می‌دانم که آن جا به نام هیئت جودو شهر ری ساخته شده نه به نام شخص! و کسی نمی‌تواند ادعای مالکیتش را داشته باشد.

رییس سازمان ورزش و جوانان شهر ری در ادامه افزود: من توصیه می کنم آقای قمی مشکلاتش را با فدراسیون حل کند. زمانی که بنده به عنوان رییس تربیت بدنی شهر ری انتخاب شدم سالن دست ایشان بود و چون مربی خوبی بود من از وی حمایت کردم تا اینکه بازرسی کشور به این ماجرا ورود کرد و من را مورد پرسش و پاسخ قرار دادند که چرا که اموال دولتی دست شخص است و مالیات آن هم به دولت پرداخت نمی‌شود. همین موضوع با یک حرکت انضباطی و غیر اخلاقی او که در یک مسابقه داور مسابقه را مورد ضرب و شتم قرار داد، تداخل کرد و طی رای کمیته انضباطی فدراسیون جودو و نامه آرش میراسماعیلی نایب رییس فدراسیون جودو او نمی‌تواند مربیگری کند.

آزاد همچنین اظهار داشت: وی مربی بزرگی است، می‌شود او را عفو کرد. باید با تذکر و جریمه این موضوع حل شود، قمی همانطور که از من عذرخواهی کرد قطعا از فدراسیون هم عذر خواهی می‌کند. فدراسیون اگر مسئله قمی را حل کند قضیه باشگاه حل شدنی است.

وی در ادامه اذعان داشت: در حال حاضر باشگاه پلمپ شده است و ممکن است تا 3 سال دیگر هم پلمپ باشد و این به ضرر جامعه جودو است، جودو شهر ری نیمی از جودو کشور است و فدراسیون جودو باید از شهر ری و مربیانش حمایت کند و گرنه جودو لطمه می‌خورد.

رییس سازمان ورزش جوانان شهر ری در خصوص صحبتهای قمی تصریح کرد: امیر قمی گفته باید 90 میلیون به من بدهید تا بروم و من در این باشگاه هزینه‌های زیادی کرده‌ام، او اگر سندی دارد که خرج کرده باید به دادگاه ارائه دهد و کارشناسی شود. این موضوع از کدخدا منشی گذشته و کارشناسان قوه قضائیه باید تعیین کنند که چقدر هزینه شده و رای صادره از محاکم قضایی قابل احترام است و هر چقدر که آنها تعیین کنند ما پرداخت می‌کنیم.

آزاد در پایان خاطر نشان کرد: فدراسیون جودو و وزارت ورزش باید مشکل قمی را حل کنند، بنده به او گفته‌ام که اشتباه کردی و در این مبحث از تو حمایتی نمی‌کنم، ولی او هم قتل نکرده و امیدوارم که فدراسیون مشکلش را حل کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: سندی ، دادگاه ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۲۱:۵۹ ۲۰ تير ۱۳۹۸
ورزشکار بی اخلاق از همه جا و همه چی طر می شود. حالا هر کی که میخواد باشه و هر چقدر هم افتخار آفرینی کرده باشه. اولین و مهم ترین مسئله توی ورزش بحث اخلاق است.
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل حسنی
۰۵:۰۴ ۱۵ تير ۱۳۹۴
امیدوارم امیر قمی بخشیده شود وبه مربی گری ادامه داده و مثل گذشته قهرمان پرورش دهد
آخرین اخبار