خط دو اتوبوس‌های تندر رو در تهران قدیم به روز رسانی می‌شود

مدیر اتوبوسرانی شهرداری منطقه 12، از به روز رسانی خط‌2 اتوبوس‌های تندرو در این منطقه خبر داد.

 حسن‌شیخ‌التبار مدیر اتوبوسرانی شهرداری منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اجرای طرح هوشمند‌سازی، بهسازی و به روز رسانی خط 2 اتوبوس‌های تند‌رو خاوران آزادی و خاوران شمشیری، در دستور کار اتوبوسرانی شهرداری منطقه 12 قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور ایمن‌سازی و ارتقای سلامت و ایمنی شهروندان در خط 2 اتوبوس‌های تند رو خا‌‌و‌ر‌ا‌ن‌-‌آز‌ا‌د‌ی و خاوران-شمشیری واقع در منطقه 12 در دست اجرا است.

شیخ‌التبار اظهار داشت: دراین طرح اکیپ‌های  اجرایی فنی،عمران و ترافیک منطقه 12 به منظور هوشمند‌سازی بهسازی و به روز رسانی خط 2 اتوبوس‌های تند رو در این منطقه به صورت مستمر در آماده باش کامل‌اند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: هوشمند‌سازی، بهسازی و به روز رسانی خط 2 اتوبوس‌های تند‌رو  خا‌‌و‌ر‌ان-آزادی، خاوران-شمشیری، آماده باش اکیپ‌های اجرایی فنی، عمران و ترافیک منطقه 12، انجام عملیات خط‌ کشی‌های محوری، نصب المان‌های ترافیکی از اقدامات اجرایی این طرح است.

شیخ‌التبار خاطر‌نشان کرد: نصب دوربین‌های ثبت تخلف در مسیر‌های اتوبوس‌های تند‌رو، اجرای طرح آگاهی سازی شهروندان از زمان حاظر شدن اتوبوس‌ها در ایستگاه‌ها از طریق ارسال کد چهار رقمی ارسال کد چهار رقمی ایستگاه‌ها به سامانه 2111 از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: اتوبوس ، ایمنی ، تندرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.