ترین‌های هفته هفتم؛

از پرگل‌ترین بازی تا ناکامان این هفته

در هفته هفتم بازی‌های لیگ برتر 18 گل از خط دروازه‌ها گذشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در هفته هفتم بازی‌های لیگ برتر 18 گل از خط دروازه‌ها گذشت.

در این هفته پرگل‌ترین بازی پرسپولیس- تراکتورسازی و راه‌آهن- صبای قم بود که در هر یک از این دو بازی چهار بار توپ از خط دروازه‌ها گذشت.
 
اما کم‌گل‌ترین بازی هفته بازی پیکان- فولاد و سایپا- ذوب‌آهن بود که در هر یک از این دو بازی فقط یک گل زده شد.

ناکام این هفته پرسپولیس بود که تا دقیقه 69 بازی یک بر صفر از تراکتورسازی جلو بود اما به یک باره در این دقیقه محسن بنگر با کمک سوشا مکانی دروازه پرسپولیس را باز کردند و در دقایق 75 و 92 ادینهو و سامان نریمان جهان دو بار دیگر دروازه پرسپولیس را گشودند تا پرسپولیس لقب ناکام این هفته را بگیرد.

شگفت‌انگیزترین بازی این هفته بازی پیکان مقابل فولاد بود که پیکان توانست با تک گل دقیقه 36 میت اتوویچ برند از زمین خارج شود و به اولین برد خود در هفته هفتم دست پیدا کند.

در این هفته داوران بازی 29 بار بازیکنان را با کارت زرد جریمه کردند و کارلوس سانتوس از ذوب‌آهن با کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد.

پایان هفته هفتم، سه تیم ذوب‌آهن، استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان بدون برد هستند و تیم استقلال تهران تا این هفته هنوز با هیچ تیمی به تساوی نرسیده اما پدیده مشهد با این حال که تازه به لیگ برتر وارد شده هنوز از هیچ تیمی شکست نخورده است.

تا هفته هفتم ادینهو از تراکتور با پنج گل آقای گل و عنایتی از پدیده با چهار گل در رده دوم برترین گلزنان لیگ برتر قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اخبار پرسپولیس
۱۵:۵۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۳
اخبار پرسپولیس در=
www.pers.rasekhoonblog.com
آخرین اخبار