شهردار منطقه یک گفت: شهروندان شمال تهران باید آغاز سال تحصیلی جدید را با اجرای اقدامات اساسی و برنامه‌ریزی شده در طرح استقبال از مهر به طور کامل مشاهده و حس نمایند که اقدامات قابل توجهی در سطح منطقه درحال اجراست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مجتبی یزدانی در جلسه ماهانه دبیران شورایاری‌‌های محلات 26گانه شمال تهران که با حضور معاونین، مدیران، شهرداران نواحی دهگانه منطقه و دبیران شورایاری‌های محلات روز شنبه 15 شهریور ماه در سالن اجتماعات منطقه یک برگزار شد، گفت: در زمان اجرای طرح استقبال از مهر کلیه ادارات و نواحی موظف هستند نسبت به تقویت اکیپهای اجرایی خود اقدام نمایند تا با سرعت، دقت و صحت بیشتر، معابر، مدارس و فضا‌های شهری منطقه پاکسازی و رضایت شهروندان حاصل شود.

وی بیان کرد: پیگیری شورایاران و قابلیت توانایی آنها در پیشبرد برنامه‌های طرح استقبال مهر بسیار مؤثر است و باید این چرخه بین شورایاران و مدیریت شهری ادامه یابد و هر کجای شهر که نیاز به توجه دارد به شهرداران نواحی اعلام شود تا در اسرع وقت نسبت به اجرای آن اقدام شود.

شایان ذکر است، در این جلسه شورایاران محلات درخواستهای خود را بازگو کردند و شهردار منطقه یک به روند پیگیری طرحها و اقدامات درحال اجرا و اجرا شده پرداخت وشهرداران نواحی و مدیریت شهری را ملزم به بررسی و اعلام نتیجه طرحها و اقدامات کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرعت ، دقت ، رضایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار