مروری بر مهمترین اخبار"سیاسی" شنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: افخم: مشکل روادید موقت برخی دانشجویان ایرانی در نروژ مرتفع شده است/ دانشجویان منتظر رفع مشکل باشند ، پدافند هوایی از همه ظرفیت‌های کشور در جهت دفاع مقتدرانه استفاده می‌کند ، "امیرعبداللهیان" بر ضرورت افزایش مبادلات سیاسی بین ایران و آفریقا جنوبی تاکید کرد و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی  باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

افخم: مشکل روادید موقت برخی دانشجویان ایرانی در نروژ مرتفع شده است/ دانشجویان منتظر رفع مشکل باشند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/6/15/2570880_103.jpg

 سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: بر اثر پیگیری‌های وزارت امور خارجه و سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسلو مشکل تبدیل روادید موقت تعدادی از دانشجویان ایرانی در این کشور که علیرغم درخواست مسئولین دانشگاهی متوقف شده بود هم اینک مرتفع شده و انتظار می رود با اقدامات سازنده دولت نروژ مشکل افراد باقی مانده نیز حل شود.

عراقچی: تا حل اختلافات فاصله زیادی داریم / تخت‌روانچی: گفتگوها مفید بود
 معاونان وزیر خارجه کشورمان پس از دو روز مذاکره با طرف آمریکایی این گفتگوها را خوب و مفید ارزیابی کردند، عراقچی مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران در این مورد معتقد است: تا حل اختلافات فاصله زیادی وجود دارد.

پدافند هوایی از همه ظرفیت‌های کشور در جهت دفاع مقتدرانه استفاده می‌کند

 فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: امروز پدافند هوایی ۶۰ سال سابقه و تجربه دارد و از همه ظرفیت‌های موجود جهت دفاع مقتدرانه از کشور استفاده می‌کند.

براندازی رژیم صهیونیستی از اهداف مهم جمهوری اسلامی ایران است

 سردار سرلک با حضور در جمع دانشجویان بسیجی استان مرکزی حاضر در دوره خط امام در مشهد مقدس گفت: تقابل با رژیم صهیونیستی و بر اندازی آن یکی از اهداف مهم جمهوری اسلامی ایران است که برای دستیابی به آن از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

افشاگری نماینده مجلس از رانت در یک معدن سنگ‌آهن
 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اسنادی که از رانت در یکی از معادن سنگ آهن کشور به دستش رسیده است، گفت: این افراد به جای اینکه دلارهای ناشی از فروش سنگ آهن را به بانک مرکزی منتقل کنند و از آن طریق وارد نظام بانکی سالم شود، با ترفندی سوال برانگیز، دلارها را وارد بازار آزاد کرده و به قیمت بالا می فروشند.

"امیرعبداللهیان" بر ضرورت افزایش مبادلات سیاسی بین ایران و آفریقا جنوبی تاکید کرد

 معاون عربی آفریقایی وزارت امور خارجه از آمادگی کشورمان برای سفر رئیس پارلمان آفریقای جنوبی به تهران خبر داد و بر ضرورت افزایش مبادلات سیاسی بین دو کشور در سطوح مختلف تأکید کرد .

پای شخص دیگری در پرونده "مهدی هاشمی" در میان نیست/ هاشمی برای مطالعه پرونده‌اش روزهای عادی هم به دادگاه می‌آید
وکیل مدافع مهدی هاشمی گفت: در این کیفرخواست فقط اسم مهدی هاشمی وجود دارد و اسم شخص دیگری در پرونده نیست.

پدافند هوایی از همه ظرفیت‌های کشور در جهت دفاع مقتدرانه استفاده می‌کند

 فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: امروز پدافند هوایی ۶۰ سال سابقه و تجربه دارد و از همه ظرفیت‌های موجود جهت دفاع مقتدرانه از کشور استفاده می‌کند.

شکایت نماینده ایلام از مشاور قلابی استاندار+ سند

 نماینده مردم ایلام از سوء استفاده فردی از عنوان "مشاور مسئولان کشور" خبر داد و گفت: این شخص در استان ایلام خود را به عنوان مشاور استاندار معرفی کرده است ولی وقتی موضوع را از استاندار پرسیدم گفتند مشاور ما نیست.

هشتمین دادگاه "مهدی هاشمی" به پایان رسید/ جلسه بعدی؛ فردا

 هشتمین جلسه رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی به ریاست قاضی مقیسه در دادگاه انقلاب تهران به پایان رسید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار