شهرکرد/

جنگ بین تمدن ها استراتژی جدید دشمنان اسلام به ویژه آمریکاست

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جنگ بین تمدن ها را استراتژی جدید دشمنان اسلام به ویژه آمریکا دانست و اسلام ناب و جغرافیای جهان اسلام را عمق استراتژیک انقلاب اسلامی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی در جمع پایوران تیپ 44 قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری، با تقدیر از رشادت های رزمندگان این استان و تیپ 44 قمر بنی هاشم (ع) در صحنه های مختلف به ویژه مأموریت دو ساله این یگان در منطقه شمالغرب کشور، به تشریح اهمیت پاسداری از انقلاب اسلامی پرداخت.

حجت الاسلام سعیدی گفت: عمق استراتژیک آمریکا؛ خاورمیانه با تکیه بر سه عنصر اسلام، انرژی و ژئوپلتیک منطقه است و به هیچ قیمتی از آن دست بردار نیست.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حوادت آینده جهان اسلام را که متوجه آمریکا خواهد شد و ایجاد امپراطوری صهیونیستی را از دیگر ابعاد عمق استراتژیک آمریکا در منطقه عنوان کرد.

وی در ادامه، به تشریح عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: آمریکای لاتین، سرتاسر جهان اسلام یعنی جغرافیانی جهان اسلام و ساحل مدیترانه، عمق استراتژیک جمهوری اسلامی و انقلاب ما را تشکیل می دهند.

حجت الاسلام سعیدی تصریح کرد: امروزه در سرتاسر جغرافیای جهان اسلام، صدای انقلاب اسلامی و صدای اهل بیت علیهم السلام طنین انداز شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اسلام وهابیت تکفیری، اسلام سکولاریزه و اسلام افراطی شیعی از جبهه های مبارزه کننده در مقابل اسلام ناب هستند.

حجت الاسلام سعیدی، در ادامه به بحث غزه اشاره کرد و گفت: در ماجرای غزه، یک غزه و یک ایران در برابر مجموعه ای از کفر و شرک ارتجاع قرار گرفتند.

این مقام ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همچنین به مهم ترین تهدیدات فراروی نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و این تهدیدات را در دو بعد بین المللی و داخلی تشریح کرد.

حجت الاسلام سعیدی، جنگ بین تمدن ها را استراتژی جدید دشمنان اسلام به ویژه آمریکا دانست و با اشاره به روند تغییرات استراتژی دشمنان جمهوری اسلامی به ویژه آمریکا بعد از سقوط شوروی، گفت: آنها از سال 2010، استراتژی خود را عوض کردند و جنگ بین تمدن‌ها روی آوردند و متأسفانه این حادثه شوم در جهان اسلام به راه افتاد و آمریکایی ها با این شیوه توانستند جوامع اسلامی را درگیر کنند.

وی ادامه داد: در این بین تنها اختلاف بین شیعه و سنی مطرح نبود، بلکه تمام فرق و جهان اسلام تحت پوشش این جنگ و استراتژی دشمن قرار گرفتند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیامدهای استراتژی جنگ بین تمدن ها را برشمرد و گفت: مصون ماندن نیروهای نظامی آمریکایی از تلفات و پرداخت هزینه، ایجاد خصومت و درگیری و افزایش تضاد بیشتر بین مسلمانان و تضعیف ارتش‌های کشورهای مسلمان از پیامدهای این استراتژی بود.

حجت الاسلام سعیدی، شبکه های ماهواره ای مورد حمایت انگلیس را نیز از دیگر برنامه های دشمنان برای ترویج افراطی گری شیعه دانست و گفت: شرعاً، قانوناً و اخلاقاً باید از عمق استراتژیک انقلاب اسلامی دفاع کنیم./ز

برچسب ها: جنگ ، تمدن ، اسلام ، ایران ، آمریکا ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.