سمنان/

برتری نمایندگان استان سمنان در مسابقات منطقه ای قرآنی ناجا

در مجموع از 9 شرکت کننده استان سمنان در این دوره از مرحله منطقه ای مسابقات قرآن کریم ناجا، شش نفر رتبه های برتر را از آن خود کردند.

 به گزارش بااشگاه خبرنگاران سمنان، مرحله منطقه ای مسابقات سراسری قرآن ناجا با حضور نمایندگان پنج استان در مازندران،با درخشش نمایندگان قرآنی استان سمنان همراه بود .
مرحله منطقه ای مسابقات سراسری قرآن کریم نیروی انتظامی با حضور نمایندگان پنج استان سمنان، مازندران، گلستان، گیلان و قزوین برگزار شد.
در پایان این مسابقات نمایندگان فرماندهی انتظامی استان سمنان در پنج رشته رتبه نخست را کسب کردند و به مرحله نهایی مسابقات راه یافتند.
در رشته قرائت تحقیق این مسابقات ستوان یکم ˈمرتضی خواجه زادهˈ جمعی عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان به مقام اول دست یافت.
سروان ˈسید علی اصغر تقویˈ جمعی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان نیز مقام نخست رشته قرائت ترتیل این دوره از مسابقات را از آن خود کرد .
در رشته اذان نیز مقام نخست مسابقات به سمنانی ها رسید و سرگرد ˈ ابوالفضل مطواعیˈ جمعی عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی این استان با کسب این رتبه به مرحله نهایی راه یافت.
در بخش خواهران مسابقات نیز نمایندگان استان سمنان خوش درخشیدند و تنها نماینده این استان در این بخش در رشته حفظ پنج جزء قرآن کریم، کارمند ˈزهرا نجفی زادهˈ جمعی فرماندهی انتظامی شاهرود مقام نخست را به دست آورد .
همچنین در قسمت کارکنان وظیفه، سمنان مقام نخست رشته ترتیل را توسط استوار یکم وظیفه ˈسعید برزگرˈ و مقام دومی رشته درک مفاهیم سطح یک را توسط سرباز ˈپرویز پاک پرورˈ به دست آورد.
در مجموع از 9 شرکت کننده استان سمنان در این دوره از مرحله منطقه ای مسابقات قرآن کریم ناجا، شش نفر رتبه های برتر را از آن خود کردند.
مرحله نهایی مسابقات قرآنی ناجا در مشهد برگزار می شود .
برچسب ها: مسابقات ، ناجا ، برتری ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.