حذف احتمالی یکی از قدرت‌های اول جهان:

ایتالیا مقابل پورتوریکو‌ تحقیر شد

بعد از شکست غیر قابل باور تیم ملی والیبال ایتالیا مقابل پورتوریکو‌ رسانه‌های خبری در این کشور با ابراز شگفتی اعلام کردند که شاگردان بروتو‌ توسط پورتوریکو تحقیر شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در حالیکه همه چیز بر روی کاغذ به نفع تیم ملی والیبال ایتالیا در بازی مقابل پورتوریکو بود این تیم مقابل آتزوریها‌ تقریبا  هیچ شانسی برای کسب موفقیت و پیروزی نداشت ولی درعمل و در زمین بازی پورتوریکو‌ توانست تیم ملی والیبال ایتالیا را سه بر یک شکست داده و اولین پیروزی خود را دراین دوره از رقابتها ی جام جهانی در مرحله گروهی جشن گرفتند.
 
این اتفاق کافی بود تا رسانه‌ای خبری در ایتالیا با تیترهای چون، آتزوریها‌ فاجعه آفریدند، پورتوریکو ایتالیا را به تمسخر گرفت، ضعف ایتالیا غیر قابل باور بود.... بسیاری از رسانه های خبری در ایتالیا هم از این شکست به عنوان زشت‌ترین خاطره والیبالی طی سال های اخیر یاد کرده و برای یک شب تیمی متفاوت جلوه کرد.
 
تیم ملی والیبال ایتالیا در ست نخست بازی توانست با نتیجه 25 بر19 پیروز پیش رفته و یک امتیاز بدست آورد ولی در ادامه مسابقه درست زمانیکه تورس و جکسون ریورا در خطوط  حمله تیم پورتوریکو‌ قرار گرفتند شرایط را برای تیم ملی والیبال ایتالیا سخت کرده و حریف توانست با کسب امتیاز در سه ست بعدی اولین پیروزی خود را در لهستان جشن بگیرد.
 
این در حالی بود که سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا به دو بازیکن خود به نام‌های سمیونه‌ بوتی و ماسیمو‌ کولاچی‌ استراحت داده بود و به جای این دو بازیکن از متیو‌ پیانو و جولیو سابی استفاده کرد او در ابتدا از پیانو در کنار آنتزانی‌ استفاده کرد ولی وقتی دید این ترکیب کارایی لازم و کافی ران دارد تصمیم به تعویض گرفت.
 
سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا بعد از این شکست سنگین گفت: به هیچ عنوان انتظار کسب چنین شکستی را در مقابل تیم پورتوریکو‌ نداشتم این نتیجه هم از نظر یک مربی هم از نظر یک فرد عادی برایم بسیار بد و ناراحت کننده بود تیم من در بازی مقابل پورتوریکو‌ تیم همیشگی‌ نبود و ما باید درست زمانیکه همه چیز با پیچیدگی مواجه شد و بسیار بد پیش می‌رفت ویژگی‌های منحصر به فرد خود را نشان می‌دادیم در عین حال تاکید می‌کنم که برای حریف که هم در حمله و هم در دفاع بار تیم بسیار خوبی ظاهر شد احترام زیادی قائل هستم حالا به بازی تیم ملی والیبال آمریکا فکر می‌کنم که مسابقه‌ای بسیار سخت و سنگین و در عین حال سرنوشت ساز است ما در شرایط سختی قرار داریم و باید برای اینکه واجد شرایط برای صعود به مرحله بعد شویم تمام توان خود را بکار بگیرم تا در مقابل حریف آمریکایی موفق پیش رویم.

انتهای پیام/
برچسب ها: سرمربی ، تیم ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار