کرمانشاه/

آیین اختتامیه جشنواره کودک و نوجوان رضوی در کرمانشاه برگزار شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از برگزاری آیین اختتامیه جشنواره کودک و نوجوان رضوی در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ؛ رضا موزونی گفت: آیین اختتامیه جشنواره کودک و نوجوان رضوی امروز در استان کرمانشاه برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه افزود: کار داوری 800 آثار رسیده به جشنواره رضوی در استان کرمانشاه انجام شد و نفرات برگزیده نیز در جشنواره مورد تجلیل قرار گرفتند.

موزونی با اشاره به برگزاری جشنواره بین‌المللی رضوی در سراسر کشوربیان داشت: اختتامیه جشنواره رضوی مهم‌ترین برنامه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان کرمانشاه است.

وی نمایشگاهی از آثار اعضای کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در محل دائمی نمایشگاهی فرهنگ‌سرای کودک و نوجوانان در معرض دید عموم قرار گرفته است.

موزونی در خصوص کیفیت و کمیت آثار رسیده به جشنواره، گفت: پس از ارسال فراخوان جشنواره و همچنین تشکیل جلسات توجیهی برای مربیان، طی چند ماه فعالیت مستمر آثار بسیار خوبی از اعضای کانون‌های پرورش فکری به دبیرخانه ارسال شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد :آثار رسیده در بخش‌های مختلف شعر، داستان، قصه‌گویی، نمایش‌نامه‌خوانی، پژوهش و تحقیق، نشریه کاغذی و نمایش‌نامه‌نویسی بودهاست.

برچسب ها: کرمانشاه ، اختتامیه ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.