انتشارات سروش با 400عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب اصفهان حضور دارد

معاون بازرگانی انتشارات سروش گفت: این انتشارات با 400 عنوان کتاب برگزیده خود در نمایشگاه بزرگ کتاب استانی اصفهان حضوری فعال دارد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش، جواد حاجی سلطانی، افزود: نمایشگاه بزرگ کتاب اصفهان با حضور بیش از 350 ناشر از استان های مختلف کشور، 40 ناشر از اصفهان و 20 ناشر بین المللی آغاز به کار کرده که این انتشارات نیز براساس برنامه ریزی انجام شده، حضوری فعال در آن دارد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برگزار است و بیش از 45 هزار عنوان کتاب در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

حاجی سلطانی تاکید کرد: در سال جاری براساس برنامه ریزی انجام شده در همه نمایشگاه های استانی کتاب حضوری فعال و پویا خواهد داشت و براساس ظرفیت و پذیرش هر نمایشگاه با تعداد عناوین کتاب مناسب شرکت خواهیم کرد.

وی افزود: انتشارات سروش طی دو سال اخیر تعداد عناوین چاپ اول زیادی داشته و کتاب های فاخر و ارزشمندی را منتشر کرده است و همچنین کتاب های پر فروش گذشته نیز تجدید چاپ شده اند که مورد استقبال علاقمندان قرار گرفته است.

معاون بازرگانی انتشارات سروش درپایان گفت: ستاد نمایشگاه 20درصد تخفیف برای کتاب ها با عرضه بن ارائه می دهد و در غره سروش نیز کتاب ها با 20 درصد تخفیف ارائه می شود که در مجموع تخفیف برای علاقمندان و مشتاقان کتاب 40 درصد خواهد بود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار