روشن: جای استقلال در لیگ قهرمانان آسیا خالی نیست

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: فوتبال ما به اندازه آسیا نرسیده است و رفتن تیم‌های ایرانی به جام باشگاه‌های آسیا بی‌فایده خواهد بود.

حسن روشن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال افزود: با جوانگرایی که در تیم صورت گرفته شرایط تیم بسیار خوب شده و این پیروزی‌های پی‌در‌پی به تیم استقلال و هواداران اعتماد به نفس بالایی می‌دهد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان با تاکید بر اینکه سایر تیم‌های مدعی مانند سپاهان تراکتورسازی و فولاد هم دارای بازیکنان جوان بسیار خوبی هستند گفت: ما هم باید به بازیکنان جوان خود که سرمایه‌های آینده تیم ما هستند میدان دهیم و استفاده بهتر و مفید‌تری از آنان کنیم.

وی در ادامه اظهارات خود درباره بازیکنان خارجی که در لیگ ایران بازی می‌کنند گفت: در ایران تیم‌هایی با هزینه‌های هنگفت این بازیکنان را می‌خرند که گاهی هم ارزش پول‌های میلیاردی را ندارند و در نتیجه نیمکت‌نشین می‌شوند و فقط این سرمایه‌های تیم‌های باشگاهی است که هدر می‌رود، وی همچنین با نام بردن از فابیو جان واریو به عنوان یکی از موثرترین و مهمترین بازیکنان خارجی که تا به حالا استقلال جذب کرده اظهار امیدواری کرد که تیم‌ها با دقت و تمرکز بیشتری در انتخاب بازیکن عمل کنند.

انتهای پیام/   
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۳
با سلام لطفا از این اقا خبر تهیه نکنید. لطفا
Iran (Islamic Republic of)
هاشم
۰۸:۳۶ ۱۷ شهريور ۱۳۹۳
جان مادرت بذار تيم بدون حاشيه كارش رو بكنه ...
آخرین اخبار