پایتخت خالی از فوتسال، گرمای رقابت در شهرستان؛

رفاقت اظهر من الشمس!! در دیدار شمسایی و شمس

در جریان برگزاری هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال چهارده تیم در دو روز سه شنبه و چهارشنبه برای کسب امتیاز به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته دوم لیگ برتر فوتسال از فردا با انجام 5 رقابت آغاز می‌شود و با انجام سه رقابت در روز چهارشنبه پایان می‌یابد. در همین راستا دو تیم پایاسازه و شهید منصوری در تبریز به مصاف هم می‌روند، این رقابت در حالی انجام می‌گیرد که پایاسازه‌ در هفته گذشته در دقایق پایانی رقابت با نتیجه تساوی به کسب حداقل امتیاز بازی راضی شد، اما شهید منصوری در هفته نخست مقابل ماهان تندیس‌ ناکام شد و بدون کسب امتیاز برای  نتیجه مطلوب به تبریز می‌رود.
 
 در دیدار دوم روز نخست رقابت‌ها مقاومت البرز مهمان شرکت حفاری می‌شود با وجود اینکه تمام تیم‌ها هفته دوم رقابت‌ها را تجربه می‌‌کنند اما مقاومت برای برگزاری نخستین دیدار خود  به مصاف حفاری که در بازی قبل با دبیری به تساوی رسیده بود می‌رود تا نخستین تجربه لیگ برتری خود دست یابد.
 
 در سومین دیدار تیم ماهان تندیس و میثاق در قم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند این در حالیست که ماهان هفته گذشته تیم منصوری را از سد راه برداشت و لک در دربی تهران مغلوب تیم تاسیسات دریایی شد، شاگردان لک برای کسب امتیاز بازی و استارت ایده آل در فصل فقط به پیروزی در این رقابت می‌اندیشد.
 
شهرداری ساوه در سالن خود تیم گیتی پسند اصفهان را میزبانی می‌کند تا در نخستین رقابت خود موفق به کسب امتیاز بازی شود اما این تیم مقابل یاران کشاورز که هفته نخست نیز امتیاز کامل بازی را به خود اختصاص دادند کار دشواری را در پیش دارد.

3 دیدار باقی روز چهارشنبه برگزار می‌شود که طی آن در اولین دیدار روز دوم دبیری تبریزی و تاسیسات دریایی تهران به مصاف هم خواهند رفت، شاید نبرد دبیری و تاسیسات حساسترین دیدار هفته باشد، زیرا شمسایی به مصاف تیمی می‌رود که فصل گذشته آن را به قهرمانی لیگ رساند اما دبیری را در جام باشگاههای آسیا همراهی نکرد تا شمس به جای وی روی نیمکت بنشیند حال دو تیم یکی با هدایت شمس و دیگری با سرمربیگری شمسایی در حالیکه ادعایی سکونشینی دارند برای کسب امتیاز این بازی به مصاف هم می‌روند.

در دیگر رقابتهای شهروند ساری فرش‌آرا را میزبانی می‌کند این رقابتها در حالی صورت می‌گیرد هر دو تیم هفته گذشته ناکام بودند و بدون هیچ امتیازی پا به رقابتهای هفته دوم می‌گذارند اما شاید باخت فرش‌آرا در دربی مقابل حریفی که تجربه لیگ برتری نداشت به مراتب تلخ‌تر از باخت شهروند ساری در اصفهان باشد.

در دیدار پایانی فردوسی مشهد و مس سونگون در مشهد به مصاف هم می‌روند این در حالیست که فردوسی امتیاز کامل هفته نخست را به خود اختصاص داده اما شاگردان تقی‌پور در هفته گذشته به کسب حداقل امتیاز بازی راضی شدند.

انتهای پیام/
برچسب ها: گرما ، برگزاری ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار