یک تحلیلگر و استاد دانشگاه های امریکا :

نومحافظه کاران عامل حادثه 11 سپتامبر بودند

دکتر "کوین برت" تحلیلگر و استاد دانشگاه های امریکا در مقاله ای نومحافظه کاران را عامل حادثه تروریستی 11 سپتامبر دانست.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، در آستانه سالگرد حادثه تروریستی 11 سپتامبر سال 2011 که بهانه ای برای لشکر کشی امریکا به خاورمیانه شد، دکتر کوین برت تحلیل گر مسائل سیاسی  و از منتقدان برجسته "جنگ علیه ترور"و استاد دانشگاه های سان فرانسیسکو و ویسکونسین در مقاله ای نوشت خود نو محافظه کاران اعتراف دارند که آنها عامل این حادثه تروریستی بوده اند.

او می نویسد:
" همانطور که سیزدهمین  سالگرد جنایات سپتامبر 2001 نزدیک می شود ، نو محافظه کاران از پشت بام فریاد میکشند - و اقرار می کنند که آنها عاملان واقعی  عملیات پرچم دروغین 11 سپتامبر بودند. 

هر سال در این زمان، نو محافظه کاران، یک سری ترفندها و حقه های روابط عمومی که برای بزرگنمایی ترس از "اسلام رادیکال" و تقویت داستان فروپاشیده 11 سپتامبر طراحی شده را هماهنگ و تبلیغ می کنند. اما کمپین تبلیغاتی امسال چنان شدید است که نشان دهنده یک اعتراف ضمنی است: نوکان ها می دانند که حقیقت در مورد عملیات 9/11، به آرامی در حال نزدیک شدن به آنها است. به طوری که آنها با استیصال در تلاشند آتش در حال مرگ به اصطلاح "جنگ علیه ترور" را همچنان روشن نگه دارند، تا این افسانه را که مسلمانان (و نه صهیونیست های نومحافظه کار) در سال 2001 به امریکا حمله کردند، در حالت فعلی حفظ کنند.

هنگامی که یک شخص هیستریک بیش از حد سخت  تلاش می کند شخص دیگری را مقصر جنایتی نشان دهد، آن شخص تقریبا به طور قطع مجرم واقعی است. همانطور که نئوکان ها  خیلی سخت تلاش می کنند اسلام را عامل حادثه11 سپتامبر و به طور کلی"تروریسم"  معرفی کنند، هیستری( هیجان و استرس) آنها ندانسته مجرمیت خود آنها را نشان می‌دهد. 

 امسال، داد و فریاد های  نئو محافظه کاران  که  مجرمیت خود آنها را در  حادثه 11آشکار  می سازد، گوش خراش است. هر جا که  شما به رسانه های جریان اصلی تحت سلطه صهیونیست ها نگاه می کنید، برخی از نومحافظه کاران داستان مسخره ای در مورد "تهدید تروریستی اسلامی" را با آب و تاب بیان می کنند – و آن را به سالگرد  حادثه 11 سپتامبر گره می‌زنند. 

این داستان ساختگی مضحک،که توسط نئوکان ها در فاکس نیوز درج شده و سپس توسط بقیه رسانه ها اقتباس شده را در نظر بگیرید : 11 هواپیمای جت گمشده لیبی ممکن است روز 11سپتامبر 2014به ایالات متحده آمریکا حمله کنند. داستان اصلی فاکس نیوز به نقل از یک مقام نامعلوم و احتمالا خیالی دولت ایالات متحده می گوید: "تعدادی از خطوط هوایی تجاری در لیبی گم شده است .ما از حادثه 11 سپتامبر متوجه شدیم که با هواپیماهای ربوده شده  چه اتفاقی می تواند بیفتد." 

نقل قول معنایی ندارد. اگر خطوط هوایی تجاری لیبی توسط تروریست ها به سرقت رفته باشد، آنها پرواز تجاری نخواهند داشت، و در نتیجه نمی توانند ربوده شوند. علاوه بر این، هواپیماهای تجاری (از دیدگاه نظامی) بزرگ، کند، و ردگیری آن و در صورت لزوم سرنگونی آن آسان است.

بیش از یک دهه قبل از حادثه 11 سپتامبر، همه  صدها هواپیماهای تجاری آمریکایی که از مسیرخود منحرف شدند در حدود ده دقیقه توسط یک هواپیمای جنگنده  ردیابی شدند به جز چهار پرواز ظاهرا ربوده شده  11سپتامبر  2001. به ما گفتند که آن هواپیماهای عظیم "ربوده شده"، در آسمان امریکا به مدت نزدیک به دو ساعت بدون این که اذیت شود  به آرامی حرکت می کردند، در حالی که  به جت های جنگنده دستور داده شده بود به  جای دفاع از واشنگتن بر فراز اقیانوس اطلس پرواز کنند و بی هدف دور بزنند.

این تفکر که هواپیماهای تجاری لیبی می تواند امریکا را تهدید کنند مضحک است. این داستان فانتزی بیمار خیلپردازی برخی از شرکت های روابط عمومی نومحافظه  کار است. هدف این است که افسانه "تهدید ترور اسلام رادیکال " که توسط  حقه بسیار بزرگتر نومحافظه کاری11  سپتامبر 2001 و نامه های سیاه زخم به راه افتاد، تقویت شود. 

این فقط فاکس نیوز  نیست که با استرس و هیجان ترور ماه سپتامبر  را با آب و تاب تبلیغ می کند. نیوز مکس، که مانند فاکس نیوز ابزار تبلیغاتی نومحافظه کاران است،  داستان تخیلی عجیب و غریبی با یک گروه دیگر نومحافظه کاران ، سازمان دیده بان قضایی ، در مورد همکاری القاعده و داعش برای حمله به ایالات متحده ازطریق خاک مکزیک، ساخته است. عنوان داستان نیوز مکس این طوراست: " حمله تروریستی قریب الوقوع، هشدار در مرزهای ایالات متحده "  و این طور آغاز می شود: "حلقه های تروریستی داعش و القاعده در یک شهر مرزی مکزیک سرگرم انجام عملیات هستند و قصد دارند با خودروهای بمب گذاری شده و مواد منفجره به ایالات متحده حمله کنند. "

این داستان فقط دروغین و تخیلی نیست. بلکه کاملا  غیرمعقول است. به نظر می رسد که کسی در دفتر نومحافظه کاران در جایی، در مصرف قرص های" تخیل زا" اوردوز کرده است.

 داستان تخیلی "11 هواپیمای جت لیبی" و "مهاجمان تکفیری مکزیکی" (مانند سر بریدن دروغین عوامل موساد  به عنوان روزنامه نگار) تنها نمونه های اخیر توهمات مسخره نو محافظه کاران برای سر  پوش گذاشتن بر حادثه 11 سپتامبر است. آنها تقریبا 13 سال است که این حکایات خیالی را به صورت منظم می سازند ، که فقط چند دقیقه پس از حمله به مرکز تجارت جهانی آغاز شد ، هنگامی که بازیگری به نام " هارلی" - که به وضوح توسط عاملان حادثه اجیر شده بود - این داستان مضحک ا را به راه انداخت که تخریب انفجاری ساختمان ها نتیجه برخورد تصادفی هواپیما و آتش سوزی نسبتا کوچک ناشی از سوخت  اندک جت بود. 

گریم مک کوئین استاد کانادایی در کتاب جدید خود "فریب سیاه زخم 2001" ، نشان می دهد که چگونه بسیاری از داستان های تخیلی " افشای مجرم" توسط نو محافظه کاران در سال 2001 مربوط به بخش سیاه زخم ، عملیات پرچم دروغین سیاه زخم 11 سپتامبر انتشار یافت. بدتراز همه، نئو محافظه کاران کمپین تبلیغاتی ترس از سیاه زخم خود  را قبل از این که کسی در مورد نامه های سیاه زخم مطالبی بدانند، آغاز کردند.

در  22سپتامبر  2001- دو هفته قبل از این که اولین نامه های سیاه زخم در اکتبر کشف شود - نو محافظه کاران موجی از داستان ها را به راه انداختند که مدعی بودند مسلمانان افراطی قرار است با باکتری سیاه زخم به امریکا حمله کنند ، شاید با انداختن باکتری سیاه زخم  به محصول آمریکایی ها با استفاده از هواپیمای سمپاش. یکی از این مبلغان نومحافظه کار، ریچارد کوهن از واشنگتن پست، علنا اعتراف کرد که او چند هفته قبل از  این که حمله با سیاه زخم برای کسی بجز عاملان آن شناخته شود، داروی ضد سیاه زخم CIPRO "سیپرو" استفاده می‌کرده است. 

در مقاله مجله اسلیت سال 2008 کوهن احمقانه لاف زد که: "بلافاصله پس از 11سپتامبر به من گفته شده بود CIPRO، پادزهر سیاه زخم، استفاده کنم. این توصیه از جانب یک مقام عالی دولت بود، و من بلافاصله به آن عمل کردم. من قبل از این که بسیاری از مردم از CIPRO مطلع باشند آن را همراه داشتم."

"مقامات دولتی عالی رتبه" که می دانستند حملات سیاه زخم در راه است چه کسانی بودند؟ - و بنابراین جنایتکاران واقعی پشت این حملات چه کسانی باید بوده باشند؟ آنها عبارتند از دیک چنی و جورج بوش، که شروع به مصرف CIPRO در  11سپتامبر  2001کردند ،هرچند که حمله سیاه زخم تا اکتبر برای همه بجز عاملان آن ناشناخته بود. 

چرا بوش و چنی مصرف CIPRO در 11 سپتامبر 2001 را شروع کردند؟ جروم هاور، کارشناس خود خوانده بیوتروریسم و فرو پاشی ساختمان ها به آنها گفت چنین کاری بکنند. قبل از11 سپتامبر هاور دفتر مدیریت اضطراری نیویورک (OEM) در طبقه 23 ساختمان 7مرکز تجارت جهانی  را اداره می کرد. بسیاری از محققان بر این باورند که تخریب کنترل شده برجهای دوقلو از همان ساختمان شماره 7 برنامه ریزی شده بود و  در نتیجه ساختمان شماره 7 مرکز تجارت جهانی برای از بین بردن شواهد تخریب شد. و جروم هاور یکی از طراحان اصلی این قتل عام ، سیاه زخم 11 سپتامبر بود. 

صبح روز سپتامبر 11 - قبل از این که احتمالا کسی بداند چرا مرکز تجارت جهانی منفجر شده  - جروم هاور، مانند بازیگر اجیر شده خود " هارلی،" در تلویزیون ظاهر شد و به آمریکایی ها  گفت آسمانخراش ها فقط به دلیل آتش سوزی جزئی ناشی از سوخت جت فرو ریخته اند. 

در حالی که رسانه های جریان اصلی هنوز هم در تلاشند بر  ماجرای سیاه زخم 11 سپتامبر، سرپوش بگذارند آنها مجبور به اعتراف شده اند که اکثر داستان های نومحافظه کاران که آتش  به اصطلاح جنگ علیه ترور  را شعله ور ساخته ،دروغ بوده است. برخی از دروغ های شکست خورده نومحافظه کاران که  در روزنامه های آمریکا درج شد عبارتند از: 
* "محمد عطا قبل از 11 سپتامبر با عوامل صدام در پراگ ملاقات کرد.
* "یکی از هواپیماربایان مظنون حادثه  11سپتامبر برای سیاه زخم تحت درمان قرار گرفت." 
* "آزمایش سیاه زخم یکی از هواپیما ربایان مثبت اعلام شد." 
* "صدام حسین برای ساخت سلاح های هسته ای از نیجر " کیک زرد "  خریداری کرده است." 
* "صدام حسین سلاح های کشتار جمعی داشت و در حال برنامه ریزی برای حمله به امریکا بود." 
* "عراقی ها از اشغالگران آمریکایی با گل و آب نبات استقبال خواهند کرد و عراق تحت اشغال آمریکا به سرعت تبدیل به یک کشوری صلح آمیز، مرفه، دموکراسی اسرائیل دوست خواهد شد - در حالی که نفت عراق بهای جنگ را خواهد پرداخت و قیمت بنزین را به پایین ترین نرخ تاریخی آن خواهد رساند" 
اگرچه نومحافظه کاران صهیونیست افراطی ده ها بار دروغ گفته اند - و دروغ های آنها به مرگ بیش از یک میلیون مردم بی گناه منجر شده است - آنها هنوز بخاطر جنایات خود علیه بشریت محاکمه نشده اند. بنابراین آنها برای ادامه دادن به کشتار به دروغگویی ادامه می دهند... و دروغ های آنها تندتر و افراطی تر می شود زیرا  آنها برای فرار از محاکمه بخاطر سوء رفتارهای گذشته خود، " رو به جلو فرار می کنند". 

این "پرواز رو به جلو" نومحافظه کاران به طور مستقیم منجر به جنگ جهانی سوم می شود. تنها با محاکمه معماران نومحافظه سیاه زخم 11 سپتامبر ، و در نتیجه  رسوا ساختن فلسفه فریب فرا ماکیولیایی نومحافظه کاران، می توانیم جهان را از تبدیل شدن به آوار رادیواکتیو باز داریم.



انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار