معاون درمان خبر داد

بکارگیری ۱۷ هزار پرستار در کشور تا پایان امسال

معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در جریان بازدید از روند اجرای طرح تحول نظام سلامت در مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی بعثت سنندج، از بکارگیری ۱۷ هزار پرستار در کشور خبر داد.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا،  آقاجانی امروز با اعلام این خبر، افزود: در حال حاضر کمبود شدید پرستار در مراکز درمانی و بیمارستانهای کشور وجود دارد که امید است با جذب و بکارگیری این پرستاران کمبود‌ها تا حدودی مرتفع شود. 

 آقاجانی با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت از پانزدهم اردیبهشت ماه امسال در تمامی بیمارستانهای تابعه وزارت بهداشت، گفت: این طرح دربردارنده ۷ دستورالعمل است و در سال جاری بیشترین تمرکز حوزه درمان بر تکمیل اجرا و استقرار مطلوب این برنامه قرار گرفته است. 

وی همچنین مهم‌ترین برنامه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی را تا پایان امسال تثبیت این برنامه برشمرد و بر نهادینه کردن، رفع نواقص و مشکلات موجود این برنامه تأکید کرد. 

معاون درمان وزارت بهداشت در ادامه به اعتبارات در نظر گرفته شده برای اجرای برنامه تحول نظام سلامت در کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به اهتمام ویژه دولت تدبیر و امید، حمایت مجلس شورای اسلامی و پیگیری مقام عالی وزارت بهداشت، اعتبارات لازم برای اجرای این برنامه در سال جاری تامین شده است. 

بنابر این گزارش معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در جریان بازدید از مرکز پزشکی، ‌آموزشی و درمانی بعثت سنندج خدمات ارائه شده به بیماران در این مرکز را مثبت ارزیابی کرد. 

وی بازدید از بخشهای مختلف مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی بعثت سنندج از نزدیک با شماری از بیماران و همراهان آن‌ها گفتگو کرد. 

آقاجانی از اظهارات کلیه بیماران و همراهان آن‌ها مبتنی بر ارائه خدمات بسیار خوب و تکریم ارباب رجوع از سوی پرسنل بیمارستان بعثت سنندج ابراز خرسندی کرد. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
علی
۲۳:۴۷ ۱۳ آبان ۱۳۹۳
وضع اورژانس ها از لحاظ نیرو بهتر از کمبود نیروی پرستاری در بیمارستان ها نیست!
آخرین اخبار