دیلی تلگراف:

اوباما استراتژی خاصی برای مبارزه با داعش ندارد

روزنامه دیلی تلگراف در مقاله‌ای نوشت رئیس جمهور آمریکا اذعان کرد که استراتژی خاصی برای مبارزه با گروه تروریستی داعش ندارد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم ، روزنامه دیلی تلگراف در مقاله ای نوشت: "باراک اوباما" رئیس جمهوری آمریکا پیش از سخنرانی خود اذعان کرد که استراتژی خاصی برای مبارزه با داعش ندارد.

 دیلی تلگراف افزود: اوباما درباره نبود استراتژی خاصی برای مبارزه با افراطیون در سوریه سخن گفت در حالی که جنگنده‌های آمریکایی مواضع داعش را در عراق بمباران می کنند و دولت واشنگتن نیز برای مسلح تر کردن مخالفان سوری مسلح با هدف مبارزه با داعش و نظام بشار اسد دست به کار خواهد شد .

این روزنامه انگلیسی یادآور شد: گفتارهای اوباما متناقض است زیرا با بمباران سوریه به عنوان کشورِ دارای حاکمیت مخالفت کرد؛ ولی امروز برای مسلح تر کردن مخالفان سوری مسلح تلاش می کند و در ماه ژوئن 2014 از کنگره خواست که 500 میلیون دلار به آموزش و مسلح کردن مخالفان سوری اختصاص بدهد سپس گفت که بعید می داند مخالفان سوری موفقیتی نظامی به دست بیاورند.

دیلی تلگراف نوشت : اوباما برای مبارزه با افراطیون در سوریه با مخالفانی متحد می شود که قبلاً همین مخالفان را ناکارآمد توصیف کرده بود .

این روزنامه انگلیسی افزود : اوباما هیچ برنامه و دیدگاهی برای آینده سوریه و عراق ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار