خسرو آبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

در جمع‌آوری قلیان‌ نباید حساسیت‌ها را بالا برد

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی‌ استان تهران گفت: استعمال قلیان از نظر ما مطلوب و خوشایند نیست اما نباید سخت‌گیری‌ها و حساسیت‌ها را آنقدر بالا ببریم که امر مذکور مشکل ساز شود.

 رجبعلی خسرو آبادی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص طرح جمع‌آوری قلیان‌ها اظهار داشت: اساسا افراط و تفریط امری غیر منطقی و غلط به شمار می‌رود.
 
وی در ادامه افزود: در بهترین فرودگاه‌های اروپا محفظه‌هایی را در نظر گرفته‌اند تا افراد بمنظور استعمال دخانیات در آن مستقر شوند تا حقوق دیگر شهروندان و عموم مردم که سیگاری نیستند حفظ شود و برای آنها مشکلی ایجاد نشود.
 
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: استعمال قلیان از نظر ما مطلوب و خوشایند نیست و ایراد دارد، اما نباید حساسیت‌ها را آنقدر بالا ببریم که امر مذکور مشکل ساز شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: قلیان ، ایراد ، حساسیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۳
یاد بگیریم هر کس میتونه برای خودش تصمیم بگیره. جمع آوری قلیون غیر از اینکه قلیون رو به خونه ها ببره و زن و بچه ها رو آلوده کنه فایده ای نداره. استفاده از جبر اثر عکس میده. بجای ممنوعیت میشه محدودش کرد فقط در قهوه خانه هاواطلاع رسانی (واقعی و بدون بزرگنمایی) در مورد مضراتش بشه
Iran (Islamic Republic of)
حسین ف
۰۹:۳۷ ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
نتیجه بهتر از این نمیشود مسئولی که نمیداند بهداشت و سلامتی یعنی چه میآید و در خصوص سلامتی افراد حرف میزند ، آقای خسروآبادی شما چه میفرمایید امروز اگر شما به قلیان سراها بروید مشاهده میفرمایید پسر و دخترهای 15 ساله دارند قلیان میکشند آنوقت شما میفرمایید حساس نباشیـم همین میباشد که ما در کشور در خیلی مسائل فرهنگی و بهداشتی مشکلات زیادی داریم و مسئولان پشت میز دارند چای میخورند
Iran (Islamic Republic of)
امیر علی
۱۸:۳۳ ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
کاملا حرف های شما درسته

چای خونه ها شده معدن جوونای بدبخت (بدبختی اینه که اون جوون بدبخت دوست بدبختشم میکشونه به همون قلیونی و دوستشم قلیونی میکنه )

کلا الان جوونا و باز بدتر بچه ها دارن کشیده میشن به قلیون خونه ها

خیلی از مسئولین متاسفانه فقط نشتن و چاییشونو میخورن و به فکر جوونای مملکت نیستن (چاییشو مسئولان گرامی میخورن و قلیون سرطان زاشم مجوز میدن بیاد جوونارو سرطانی کنن)
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۸:۱۵ ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
اونجا که می گید اروپا است قانون حاکم است مردم هم شعورشان دراستفاده ازقلیان وسیگار ورعایت حقوق شهروندی بالا است....قهوه خانه های ما جای اراذل واوباشه ....اصلا باید این قهوه خانه ها راجمع کرد ....
Iran (Islamic Republic of)
امیر علی
۰۰:۵۳ ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
اگر قرار باشه قلیون جمع بشه باید برید جلوی مجوز دادن بیش از حد به چای خونه هارو بگیرید

تو هر خیابان از شهر رو نگاه کنی کم کمش سه تا چهار چای خونه که فقط قلیون میدن هست اونم تو بلوارا و خیابان های شلوغ و اصلی

با وجود این همه قلیون خونه همه جوونارو قلیونی کردید رفت
Iran (Islamic Republic of)
مادر
۲۲:۵۸ ۲۱ شهريور ۱۳۹۳
اقای محترم ما خودتون بچه ندازید قلیان پدر بچه هامونو دراورد چطور مهم نیست
Iran (Islamic Republic of)
اردوان
۱۷:۴۳ ۲۱ شهريور ۱۳۹۳
در كشور ما خيلي از جوان ها به قليان رويي آوردن و براي آنها تفريح شده مثال امروز عصر به جايه پارك بريم سفره خانه يا در همون پارك قليان توضيع ميشود خواهشا رسيدگي كنيد اين جوانها حيف هستند،دست روي دست گذاشته ايد.
آخرین اخبار