زنجان/

رژیم صهیونیستی از هیچ جنایتی پرهیز نمی‌کند

امام جمعه زنجان به وحشیانه‌ترین جنایات رژیم علیه مردم بی‌گناه فلسطین به ویژه در صبرا و شتیلا اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی از هیج جنایتی پرهیز نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛به نقل از تسنیم، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به جنایت اسرائیل در کشتار جمعی فلسطینیان در اردوگاه صبرا و شتیلا اشاره و اظهار کرد: این جنایت اسرائیل که علیه جمعی از مردم بی‌گناه فلسطین انجام داده فراموش نمی‌شود و کشتار جمعی عظیمی مردم بی‌گناه در این روز توسط رژیم غاصب اسرائیل در تاریخ ثبت شده است.
 
وی با اشاره به اینکه کشتار مردم بی‌گناه فلسطین بی‌خانمان کردن آنها از جنایاتی است که رژیم صهیونیست در 66 سال گذشته در سرزمین فلسطین مرتکب شده است، افزود: راه نجات مردم فلسطین جز ایستادگی در برابر این رژیم غاصب وجود ندارد و مردم فلسطین در جنگ اخیر این کار خود را ثابت کردند.
 
نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌گناه در 66 سال گذشته اشاره کرد و گفت: اسرائیل در این مدت سال گذشته جز کشت و کشتار مردم بی‌گناه کاری انجام نکرده است.
 
وی با اشاره به اینکه سران رژیم صهیونیستی از هیج جنایاتی پرهیز نمی‌کنند، ابراز کرد: از کشتار گرفته تا ویران کردن خانه‌های مردم بی‌گناه و توهین به کرامت انسانی دریغ نکردند.
 
آیت‌الله خاتمی به تاریخ بیست و یکم شهریور ماه مصادف با روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت استاد شهریاری اشاره و بیان کرد: شهریار در شعر‌های ترکی و فارسی خود به ویژه شعر علی ای همای رحمت نام خود را در جامعه ماندگار کرد.
 
وی با اشاره به ضرورت آسان سازی ازدواج جوانان و اهمیت آن در جامعه اشاره کرد و گفت: ازدواج جوانان امر ضروری بوده و گرفتن مدرک و تحصیل نباید مانع این امر مقدس در بین جوانان باشد.
 
نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان افزود: ازدواج سبب کاهش فساد و جرم در جامعه می‌شود که اگر به این امر توجه نشود ارتکاب جرم و جنایات در جامعه افزایش می‌یابد.
 
وی با اشاره به اینکه امروزه باید به امر ازدواج توجه شود، تصریح کرد: امروزه در امر ازدواج گسست فرهنگی ایجاد شده است و فرزندان به خواست خود بدون توجه به والدین خود اقدام به ازدواج می‌کنند که در بیشتر موارد نیز با شکست مواجه می‌شوند.
 
آیت‌الله خاتمی بیان کرد: بیشتر طلاق‌ها مربوط به ازدواج خیابانی و پسند زوجین در یک لحظه بوده که نتیجه این امر در بیشتر موارد به جدایی می‌انجامد.
 
وی به اصول‌های اشتباه در برخی از ازدواج‌های امروزه و چشم هم چشمی‌ها و تجمل‌گرایی در ازدواج اشاره کرد و افزود: برخی از اصول‌های اشتباه مانند مهریه سنگین نه تنها سبب حل مشکلات نبوده بلکه عامل ایجاد مشکل در بین خانواده‌ها و ایجاد جدایی و طلاق در بین زوج‌ها می‌شود.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.