قانون جذب به تنهایی کافی نیست

یک روانشناس گفت: اگر قانون جذب همراه با تلاش و هدف گذاری باشد به طوری قطع تاثیر گذار خواهد بود.

میهن عیوض زاده روانشناس‌ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در رابطه با صحت تاثیرات قانون جذب گفت: در واقع قدرت ذهن انسان بسیار زیاد است و این واقعیت را نمی‌توان انکار کرد ولی بحث قانون جذب و انرژی‌ مثبت جایگاه خودش را دارد.
 
وی اظهار کرد: انسان همواره باید در بررسی‌ها یک واقع گرایی را نیز به همراه داشته باشد که در واقع منظور امیدواری و نگهداشتن‌ فضای امیدواری و کوشش و تلاش است.
 
این روانشناس‌ تصریح کرد: مثبت اندیشی این نیست که همه چیز را خوب ببینیم‌ و ضعف‌ها را نادیده بگریم.اساسا تعریف مثبت اندیشی یعنی اینکه شما در عین حال که نقاط مثبت و خوبی‌ها را می‌بینید به محدودیت‌ها و نقص‌های آن هم آگاه هستید.
 
وی گفت: اینکه صرفا ما با قانون جذب می‌توانیم به تمام خواسته‌هایمان برسیم صحت ندارد به این دلیل که یک واقع گرایی هم در کنار آن لازم است و ما باید هدف‌گذاری داشته باشیم و برای رسیدن به هدف خود حتما امیدوار باشیم و برنامه‌ریزی درست داشته باشیم و گام‌های روشن را طی کنیم تا بتوانیم به نیات خود برسیم.
 
وی در ادامه بیان کرد: در واقع می‌توان گفت تمرکز کردن روی قانون جذب اسطوره‌هایی را در ذهن ما شکل می‌دهد که گاهی فکر می‌کنیم می‌توان بدون تلاش خاصی به یک چیز رسید اما با این حال قدرت ذهن انسان آنقدر زیاد است که حتی گفته می‌شود اگر انسان بتواند قدرت ذهن خود را به یک نقطه‌ای متمرکز کند می‌توان کره‌ی زمین را در چند ثانیه بچرخاند اما این افراد در ازای کار خود چیزی را دریافت نمی‌کنند که در نهایت این اشخاص به انسان‌های تک بعدی تبدیل می‌شوند و از زندگی اجتماعی عقب می‌مانند و روابط آنها دچار اختلال می‌شود.
 
 عیوض زاده در پایان خاطر نشان کرد: اگر ما بر روی یک هدف متمرکز شویم حتما انرژی که بابت آن هدف خواهیم گذاشت چندین برابر می‌شود در نتیجه اگر افکار ما با تلاش همراه باشد در به قوع پیوستن آن تاثیر خواهد داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: قانون ، کافی ، جذب ، میهن ، روانشناس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار