مجموعه "سفید" از مهر ماه به روی شبکه" آموزش سیما "

مجموعه "سفید" به تهیه کنندگی سعید بشیری و داوود آجرلو از 31 شهریور ماه روی آنتن شبکه آموزش سیما قرار می گیرد.

به گزارشحوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما، در برنامه "سفید" با دعوت از هنرمندان معتبر و خلاق کشور در بخش زنده برنامه و از طریق انتقال تجربیات شخصی آنها از نحوه ی  شکل گیری آثار هنری شان به آموزش مطالب لازم پرداخته می شود.

از سوی دیگر از آنجا که مشتاقان جوان و جدی به آموزش هنر درمراکز استان ها و شهرستان های بزرگ وکوچک وچود دارند که از دسترسی به آموزش حرفه ای رشته های هنری مورد علاقه شان محروم هستند.

 این برنامه قصد دارد فضایی ایجاد کند که این عزیزان با نحوه کار و آثار هنرمندان کشورآشنا بشوند.

این برنامه پنج شب درهفته پخش خواهد شد و سینما، تئاتر، هنرهای تجسمی، انیمیشن و جلوه های بصری و بازی کامپیوتری وهمچنین مطالعات وپژوهش فرهنگی موضوع های اصلی برنامه هستند که هرکدام شبی را به خود اختصاص داده و مجری کارشناسان متخصص خود را دارند.

در واقع در شب هنرهای تجسمی که مسئولیت کارشناسی آن را دکتر محمد رضا شریف زاده که از هنرمندان حرفه ای و استاد دانشکده های هنر هستند، به عهده دارند به تناوب به نقاشی، طراحی، گرافیک، عکاسی، مجسمه سازی و ویدئو آرت پرداخته خواهد شد.

برنامه سفید از سی و یکم شهریور و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس به روی آنتن خواهد رفت این برنامه در هفته نخست به موضوع هنر در دفاع مقدس خواهد پرداخت.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجموعه ، آنتن ، انیمیشن ، نقاشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار