هفته سوم لیگ برتر فوتسال

فردوسی بهای بی تجربگی اش را پرداخت/وحید شمسایی امتیاز را به برادر بزرگ هدیه کرد

هفته سوم لیگ برتر فوتسال امروز با انجام هفت دیدار پیگیری شد تا تیم ها برای کسب امتیاز به مصاف هم بروند

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران:در جریان برگزاری هفته سوم لیگ برتر فوتسال  در نخستین دیدار که ساعت17 آغاز شد  دو تیم شهید منصوری و فردوسی در قرچک به مصاف هم رفتند .

 شهید منصوری قرچک- فردوسی مشهد

این دیدار با توجه به میزبانی منصوری ها به نفع این تیم پیش بینی می شد اما برخلاف انتظار و باتوجه به انگیزه و هماهنگی تیمی  که در فردوسی به چشم میخورد، این نماینده تازه وارد مشهد در لیگ برتر بود که توانست  با گل مصطفی طیبی  دروازه قرچکی ها را بگشاید .
منصوری در شهر خود و مقابل هواداران قصد واگذار کردن امتیاز را نداشت همین امر باعث انجام بازی هجومی از هر دو تیم شد که در نهایت اشتباه قپانچی، بازیکن منصوری بار دیگر دروازه این تیم را گشود تا فردوسی با انگیزه تز از قبل بازی را دراختیار بگیرند.
در ادامه اما تیم همیشه مدعی منصوری با شرایطی که هنوز به روزهای ایده آل خود نرسیده از تجربه خود استفاه کرد تا با ضربه حمید نصیری قفل دروازه فردوسی را بگشاید  و اختااف گل بازی به حداقل برسد واین دیدار با حضور پررنگ هواداران و در شرایطس که منصوری نتیجه را واگذار کرده بود در نیمه نخست به پایان رسید.

اما در نیمه دوم منصوری با نظم و انسجام بهتری ظاهر شد و با گلزنی احسان زحمتکش بازیکن با تجربه لیگ فوتسال از نقطه پنالتی به تساوی دست یافت تا امیدی برای بهبود شرایط داشته باشد و در نهایت تجربه لیگ برتری منصوری کار دست فردوسی داد تا زحمتکش با به ثمر رساندن گل دوم خود نتیجه را 3-1 کند و نماینده مشهد مغلوب این دیدار باشد.

 فرش آرا مشهد- شهرداری ساوه


در دیگر دیدار که به دلیل پخش زنده در شبکه استانی یک ساعت زودتر انجام شد تیم فوتسال فرش آرای مشهد میزبان شهرداری ساوه بود ، فرش آرا که با وجود برنامه ریزی  ایده آل و حضوری قدرتمند در نقل و انتقالات پیش از لیگ هنوز طعم پیروزی را نچشیده بود با توجه به امتیاز میزبانی در این دیدار مصمم بود تا اولین برد را در خانه جشن بگیرد نا پس از ناکامی در دوهفته پایانی  شروعی تازه داشته باشد و جشن پیروزی بگیرد. در همین راستا تاکتیکی هجومی در پیش گرفت و توسط رحمان سارانی، ناصر عجم و شهرام شریف زاده(2) برای چهار بار دروازه نماینده ساوه را گشود.

 در طرف مقابل اما شاگردان عقابی هم که بازی اولشان برگزار نشد و در دیدار دوم مقابل گیتی پسند شکست خوردند به امید کسب اولین امتیاز لیگ به مشهد امده بودند در این دیدار  نیز ناکام بودند و مغلوب تجربه تیم میزبان شدند و دقایقی  با نتیجه ۴ بر صفر شکست خوردند اما در ادامه بازیکنان شهرداری با علکرد منسجم خود و با درخشش علی مروتی بازیکن جوان خود به بازی بازگشتند دو گل به ثمر رساندند امادر نهایت این تیم میزبان بود که با نتیجه ۴-۲ جشن پیروزی گرفت و تیم شهرداری ساوه بدون امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

تاسیسات دریایی تهران-ماهان تندیس قم

یکی از حساسترین رقابت های هفته سوم در تهران و با رویایی برادران شمسایی دنبال شد که در پی آن یاران وحید شمسایی که هفته گذشته طعم تلخ شکست از دبیری را چشیدند، شروعی ایده آل داشتند که در پی آن توسط  محمد منتظمی و با استفاده از یارگیری و استفاده از نقاط ضعف تیم ماهان به دو گل رسیدند  که در نیمه نخست عروجی بازیکن کلیدی ماهان یکی از گل های خورده را جبران کرد تا بازی در نیمه نخست با نتیجه 2-1 به پایان برسد .
 
اما نیمه دوم که پرفشار و جنجالی آغاز شد به سود ماهانی ها رقم خورد تا شمسایی بزرگ با تجربه اش به وحید چیره شود و با گلزنی قاسمی و وفایی از یاران وحید پیشی بگیرد البته نباید بر این نکته چشم بست که وحید هفته گذشته هم مانند امروز نیمه دوم نتیجه را از دست داد تا در نیمه مربیان مغلوب شود از سوی دیگر شاید عدم آماد گی نظری نیز تاثیر به سزایی در کسب این نتیجه داشته باشد.البته فشار بالای بازی باعث شد تا تیم تاسیسات دو اخراجی داشته باشد و سنگ سفیدی و احمد عباسی را برای هفته آینده نیز از دست دهد. در این لحظه ها تاسیسات برای جبران نتیجه 5 کرد اما بار دیگر توسط عروجی باز شد تا در نهایت بانتیجه 4-2 وحید شمسایی امتیاز را به برادرش تقدیم کند.

مقاومت البرز- دبیری تبریز

شاگردان شمس پس از بازی پرفشار هفته گذشته رقابتی سبک تر را پشت سر گذاشت تا تیم تازه وارد لیگ برتر را شکست دهد در همین راستا دبیری توانست توسط  فرهادفخیم(۲)،فرید نمازی-محمد کوهستانی-بابک اکبری- به کل برسد و مقاومت که هفته گذشته به تک امتیاز بازی راضی شده بود با تک گل در این دیدار توسط قنبرزاده امتیاز را تقدیم دبیری ها کند و بازی با نتیجه 5-1 به پایان برسد.

مس سونگون تبریز- شهروند ساری

این دیدار با برتری 1-0 تبریزی ها همراه بود این در حالیست که مس باز هم با گلزنی رستمی ها موفق به کسب امتیاز بازی شد تا در این هفته ها قدرتمند نشان دهد اما در سوی دیگر زمین شهروند ساری که کارهای خود برای حضور در لیگ را دیر شروع کرده بود باز هم امتیازی ارزشمند از اوایل فصل را از دست دادوشاگردان ابطحی با وجود ناکامی در نتیجه در رقابت ها قدرتمند و فنی ظاهر شدند.

گیتی پسند اصفهان- شرکت حفاری اهواز

تیم گیتی پسند که با سرمربیگری کشاورز آغاز خوبی در لیگ داشته و دو هفته گذشته پیروز رقابت ها بوده با انگیزه بالایی به مصاف حفاری رفت این در حالیست که حفاری به سبب شرایط مدیریتی و برنامه ریزی در دو هفته گذشته ناکام بود، تحمل این شرایط برای تیمی که سال گذشته ادعای قهرمانی داشتند سخت بود  به همین دیلی حفاری برای کسب نتیجه ای شایسته پا به اصفهان گذاشت.
این دیدار جذاب ابتدا با گلزنی اسماعیل پور همراه بود اما حفاری که به هیچ عنوان قصد شکست در این دیدار را نداشت با رقابتی هجومی توسط صفری به گل رسید تا بازی به تساوی برسد.

اما روند گلزنی دو تیم به اینجا ختم نشد تا گیتی پسند بار دیگر توسط تقی پور به گل برسد اما عالیقدر بازیکن باتجربه حفاری همچنان مانع کامیابی گیتی پسند در خانه خود شد و دروازه محمدی را برای بار دوم گشود تا این دیدار با تساوی 2-2 به پایان برسد.
 
میثاق تهران- پایاسازه تبریز

تیم میثاق تهران با سرمربیگری لک که تا این هفته ناکام بود و امتیازی نداشت در این دیدار و با توجه به امتیاز میزبانی در پی کسب نخستین پیروزی بود در همین راستا  رقابتی هجومی را برای کسب نتیجه آغز کرد که افکار فنی سرمربی باعث شد دروازه تبریزی ها توسط سلطانی باز شود اما میثاق که شرایط خوبی ندارد و تیم آماده ای نیست نتوانست برابر تیم پایاسازه تاب آورد تا بافنده دروازه این تیم را بگشاید و بازی به تساوی کشیده شود.

رضا لک که اهمیت امتیاز این دیدار را برای شکل گیری و انسجام تیم و همچنین دور شدن از حاشیه می دانست نفراتش را به کار گرفت تا در یک رقابت فنی برابر رقیب توسط براتی به گل دوم برسد و در نهایت امتیاز این رقابت را از آن خود کند/
 
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: فوتسال ، لیگ ، میثاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار