ارومیه/

نظارت دقیق بر عملکرد مراکز معاینه فنی خودرو در آذربایجان غربی

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی گفت: نظارت دقیق و مستمر بر عملکرد مراکز معاینه فنی خودرو در آذربایجان غربی انجام می‌گیرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه، مجتبی رحمانی اظهار داشت: نظارت مستمر و دقیق بر عملکرد مراکز معاینه فنی خودرو در آذربایجان غربی صورت می‌گیرد تا از این رهگذر سفر ایمن و مطمئن برای گردشگران فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی در راستای رشد صنعت گردشگری به وظایف محوله خود عمل می‌کند، ادامه داد: صنعت گردشگری کنار کشاورزی یکی از محورهای توسعه آذربایجان غربی به شمار می‌رود.

رحمانی به اجرای پنج طرح ارتقای ایمنی در مورد افراد آسیب‌پذیر از جمله عابران پیاده، سرنشینان، موتورسواران، ادوات کشاورزی و وانت‌بارها اشاره کرد و بیان داشت: اجرای طرح‌های مورد اشاره تا پایان شهریور ماه امسال ادامه دارد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی آماده‌باش بودن کارکنان و مدیران، رسیدگی به امور حمل و نقل و وضع بهداشتی پایانه‌های مرزی را مورد اشاره قرار داد و گفت: برقراری سرویس‌‌های منظم مسافربری انجام می‌گیرد.

وی برقراری سرویس‌های منظم مسافربری در مرزها با استقرار شرکت‌های مسافربری در بیرون و داخل از پایانه‌های مرزی را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: از همه ظرفیت‌‌ها و امکانات موجود حداکثر استفاده را می‌کنیم.

رحمانی با اشاره به اینکه در طول دو ماه تابستان امسال 77 هزار و 495 عدد صندلی توسط ناوگان شرکت‌ها و موسسات مسافربری استفاده شده است، خاطرنشان کرد: از طریق فراهم کردن بسترهای لازم می‌توان برای توسعه صنعت گردشگری همت کرد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: اقدامات دیگری از جمله فراخوان اتوبوس اسکانیا برای بازرسی و کنترل ایمنی طبق جدول‌بندی با توجه به عمران ناوگان و زمان‌بندی مشخص انجام می‌گیرد.

وی با اظهار به اینکه اتوبوس‌ها برای بازدید فنی باید به کارخانه سازنده مراجعه کنند، بیان داشت: در صورت عدم مراجعه از فعالیت‌شان به طور قطع جلوگیری به عمل می‌آیدز/

منبع:فارس

برچسب ها: نظارت ، حمل ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.