بازدید معاون هنری وزیر ارشاد از نمایشگاه محصولات کاربردی مد ولباس

علی مرادخانی معاون هنری وزیر ارشاد روز دوشنبه 24 شهریور از نمایشگاه محصولات کاربردی مد ولباس در شبستان مصلی امام خمینی(ره) بازدید کرد.

به گزارش حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی نمایشگاه مد ولباس، معاون هنری در بازدید از غرفه های نمایشگاه و محصولات آن ضمن ابراز خرسندی از برگزاری نمایشگاه محصولات کاربردی ومد ولباس گفت: نمایشگا‌ه‌های مد و لباس به زودی به صورت مستقل برگزار می‌شوند.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص برگزاری مستقل نمایشگاه مد و لباس گفت: به اعتقاد بنده مد و لباس  آنقدر توانایی و ظرفیت دارد که خودش را به صورت مستقل مطرح کند برخی وقتها مردم با مقوله‌ای آشنا نیستند و یا به عنوان یک موضوع چیز زیادی از آن نمی‌دانند و در این شرایط باید فضایی را آماده کنیم تا آنها با این موضوع آشنا شوند و تفاوت کارها را با هم متوجه شوند برای این کار باید آدم‌های زیادی را دعوت کنیم تا با موضوع آشنا شوند و بعد از مدتی به مرور آنها را از هم جدا کنیم.

وی ادامه داد: به هر ترتیبی که امکانات و قوانین و مسائل اجتماعی به ما این اجازه را بدهد به این حوزه ها ورود پیدا خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم اقداماتی را در جهت بروز و ظهور این هویت انجام دهیم و این کار را ممکن است با برگزاری نمایشگاه یا برخی اقدامات دیگر انجام دهیم.

مرادخانی خاطرنشان کرد: برگزاری این نمایشگاه کار بسیار خوبی است و دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه توانسته‌اند شرایطی را فراهم کنند که سیاست هویت ایرانی اسلامی تحقق پیدا کند و این موضوع به تبلیغات و زمانی که در اختیار داریم نیز بستگی دارد.

نمایشگاه محصولات کاربردی مد ولباس تا جمعه 28 شهریور هر روز از ساعت 10الی 21 پذیرای علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار