با حضور مجید مصطفوی، پژمان بازغی و رابعه مدنی ؛

"انارهای نارس" در فرهنگسرای نیاوران به نمایش درمی‌آید

فیلم سینمایی "انارهای نارس" ساخته "مجید رضا مصطفوی" ، روز چهارشنبه بیست و ششم شهریور ماه در فرهنگسرای نیاوران به نمایش درمی‌آید.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران؛ فیلم سینمایی "انارهای نارس" ساخته "مجید رضا مصطفوی" ، روز چهارشنبه بیست و ششم شهریور ماه در فرهنگسرای نیاوران به نمایش درمی‌آید. "انارهای نارس" اولین ساخته مجید رضا مصطفوی است که اولین بار در جشنوراه فجر سال گذشته به نمایش در آمد و در دو بخش مسابقه اصلی جشنواره و بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر حاضر بود و در دو بخش نامزد دریافت جایزه نیز بود. این فیلم چندی پیش به عنوان تنها نماینده ایران در جشنوراه فیلم مسکو حضور داشته است."انارهای نارس" جدای از اسقبال خوب داخلی مورد تحسن منتقدین هالیوود ریپورتر و فیپرشی قرار گرفته است.

جلسه نمایش و نشست پرسش و پاسخ این فیلم با حضور مجید رضا مصطفوی، پژمان بازغی، رابعه مدنی، حسن روح پروری،آرش الیاسی و سایر عوامل این اثر و همچنین محمدرضا مقدسیان به عنوان منتقد- مجری ساعت 18:30 روز چهارشنبه بیست و ششم شهریور ماه 93 در سالن آمفی تاتر فرهنگسرای نیاوران و در قالب نشستهای باشگاه فیلم نیاوران برگزار می گردد.شرکت در این جلسه برای عموم علاقمندان سینما آزاد و رایگان می‌­باشد.

در خلاصه داستان رسمی منتشر شده این فیلم آمده است که انسی و ذبیح در حاشیهٔ شهر و در خانه‌ای اجاره‌ای زندگی می‌کنند. انسی از زنی سالخورده پرستاری می‌کند و ذبیح در شمال شهر کارگر ساختمانی است. آنها آرزو دارند بچه‌دار شوند…

حضور در این جلسه به سیاق سایر جلسات نقد و نمایش فیلم باشگاه فیلم نیاوران آزاد و رایگان است.لازم به ذکر است باشگاه فیلم نیاوران در جهت حمایت از آثار سینمایی و تلاش در جهت بهتر دیده شدن برخی آثار مهجور مانده در کنار ارتقا سطح دانش مخاطبین همچنین ایجاد فضای گفتگو میان مخاطبین و سینماگران در فضایی تخصصی فعالیت می‌کند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار