10 نقشی که می‌توانست با بازی هنر پیشه دیگری همه چیز را تغییر دهد

10 نقش در هالیوود وجود دارد که در زمان ساخت این فیلم ها به افراد دیگری پیشنهاد شد اما در نهایت با بازیگران دیگری به نمایش درآمد.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان  باشگاه خبرنگاران و به نقل از هیت فیکس؛ شایعاتی درباره حضور بعضی از ستارگان هالیوود در فیلم های مطرح هالیوود به گوش می‌رسد که در نهایت بازیگران دیگری جای آنها را  در این نقش ها می‌گیرند.

در زیر به 10 نقش به یاد ماندنی از هالیوود اشاره می کنیم که ممکن بود افراد دیگری جای آنها بازی کنند و همه چیز را تغییر دهند.

اولین نقش خاطره انگیز این لیست 10 نفره بازی خوب "کیانو ریوز" در فیلم "ماتریکس" است. در اصل برای اولین بار این نقش "ویل اسمیت" پیشنهاد شده بود.



"ویل اسمیت" که سال 1999 در اوج بازیگری خود بود و بازی در فیلم‌های "روز استقلال" و "مردان سیاه پوش" توانسته بود نامی برای خود دست و پا کند، می توانست گزینه مناسبی برای این نقش باشد. در نهایت نقش "نئو" به "کیانو ریوز" رسید.

دومین نقش در این لیست برای سریال "سوپرانوس" بود که قرار بود "آنتونی لاپاگلیا" در نقش "تونی سوپرانوس" بازی کند.  


او که در استرالیا متولد و بزرگ شده بود گزینه مناسبی برای بازی در نقش یک نیویورکی به شمار می رفت. این نقش در نهایت به "جیمیز گاندولیفینی" رسید.

سومین نقش، نقش همسر "مرد آهنی" است که برای بار به "ریچل مک آدامز" پیشنهاد شد.


"ریچل مک آدامز" که یک بازیگر کانادایی است، بنظر گزینه‌ی خوبی برای بازی در نقش "پپر پاتس" می‌آمد اما بدون هیچ دلیل مشخصی این نقش را رد کرد و در نهایت "گانیت پالترو" در این نقش بازی کرد.

چهارمین نقش این لیست متعلق به "آلپاچینو" است. او در ابتدا قرار بود در فیلم "جنگ ستارگان" در نقش "هان سولو" بازی کند. او حتی در لحاظات آخر بستن بازیگران فیلم در صدر قرار داشت. اما ناگهان او از این نقش کناره گیری کرد و نهایتا این نقش به "هریسون فورد" رسید.


"دیوید بورنیاز" بازیگری است که در ابتدا برای بازی در نقش "بتمن" برای فیلم "بتمن آغاز می کند" انتخاب شده بود. او که تا آن زمان به من سریال "بافی: نابودگر خون آشام" بود می توانست به خوبی از پس بازی در نقش "بتمن" برآید. نهایتا این نقش به "کریستین بیل" رسید و او موفق شد تا در این سه گانه بازی کند.


بازی در نقش "والتر وایت" در سریال "برکینگ بد" ششمین نقش در جدول است که در ابتدا به شخص دیگری پیشنهاد شد.


"جان کوژاک" و "متیو برودریک" دو بازیگر تلویزیونی بودند که برای بازی در سریال "برکینگ بد" انتخاب شدند. اما در نهایت نقش "والتر وایت" به "برایان کرنستون" رسید او توانست جوایز متعدی را برای بازی در این نقش از آن خود کرد.

هفتمین نقش، نقش "بلا" برا ی فیلم "گرگ و میش" است.



نقش "بلا" برای اولین بار به "امیلی براونینگ" پیشنهاد شد. اولین بار "استنفی میر" نویسنده سری کتاب های "گرگ و میش"، "براونینگ" را برای بازی در نقش "بلا" انتخاب کرده او پیش از این فیلم "دعوت نشده" به ایفای نقش پرداخته بود از بازی در این نقش به علت فرم صورتش کنار گذاشته شد. این نقش در نهایت به "کریستن استوارت" رسید.

هشتمین نقش این لیست "جک شفارد" است.




که در ابتدا بازی در سریال "گمشده" به "مایکل کیتون" پیشنهاد شد.

"کیتون" که تمایل زیادی به بازی در سریال‌های بلند نداشت از این نقش کنارهگیری کرد.

"جک" در نقشی بود که در قسمت اول سریال توسط دود سایه کشته می شود.

نقش "جکگ در نهایت به "متیو فاکس" رسید.

 نهمین نقش مربوط به بازی در نقش " جیمز باند" است که قرار بود به "کالین سالمون" برسد. 

 
"سالمون" که پیش از این در سه فیلم جیمز بتند:"فردا هرگز نمی میرد"(1997)، "دنیا کافی نیست" (1999) و "روز دیگر بمیر" (2002) به ایفای نقش پرداخته بود حسابی با حال و هوای این سری فیلم ها آشنایی داشت. او به علت رنگ پوستش نتوانست در نقش "جیمز باند" بازی کند.

در نهایت "دانیل گریگ" برای بازی در این نقش انتخاب شد.

آخرین نقش این جدول 10 نفره متعلق به "شون پن" است.


او برای بازی در نقش "جوکر" در فیلم"شوالیه ی تاریکی" انتخاب کند. این نقش در نهایت به "هیث لجر" رسید.

"لجر " آنقدر توانست به خوبی از عهده ی این نقش بربیاید که جایزه اسکار بهترین بازیگر مکمل مرد را از آن خود کرد.

این 10 نقشی بود که اگر به بازیگران دیگر می رسید ممکن بود مسیر "هالیوود" عوض شود و شاهد فیلم های قویتر یا ضعیف تری باشیم.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار