شهرام عبدلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"لیلی با من است" همچنان قابلیت الگو شدن برای آثار طنز حوزه دفاع مقدس را دارد

بازیگر سینما و تلویزیون گفت:كاركردن در حوزه دفاع مقدس یك اندیشه درست است كه باید برای همه كارگردانان و بازیگران آموزش داده شود.

شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران پیرامون آثار تولید شده در حوزه دفاع مقدس گفت: كاركردن در حوزه دفاع مقدس یك اندیشه درست است كه باید به همه كارگردانان و بازیگران آموزش داده شود.

وی در ادامه افزود: ابراهیم حاتمی كیا و احمدرضا درویش از جمله كارگردانانی هستند كه در این حوزه به خوبی و در سطح ایده ‌آل فعالیت می‌كنند.

بازیگر سریال "رستگاران" با تأكید بر اهمیت لطمه نزدن آثار طنز تولید شده در این حوزه به محتوای جنگ خاطر نشان كرد: فیلم سینمایی "لیلی با من است" قابلیت الگو شدن برای كارهای طنز حوزه دفاع مقدس را دارد زیرا موضوعی تلخ را بسیار شیرین بیان می‌كند.

بعضی از آثار طنز تولید شده در این حوزه به نوعی باعث تخریب ارزش‌های 8 سال دفاع مقدس شده‌ است.

بازیگر سریال "دلنوازان" با اشاره به استفاده از تكنیك‌های هنری و جلوه‌های بصری در كنار تجربیات رزمندگان كه در 8 سال دفاع مقدس حضور داشتند، جهت جهانی شدن آثار این حوزه اظهار داشت: در 8 سال جنگ تحمیلی تمام ملت ایران حضور داشتند و لحظه لحظه‌ی این رویداد، ارزش به تصویر كشیدن را دارد. بازیگران و كارگردانان كاربلد، علاقه‌مند و معتقد به حوزه دفاع مقدس با همكاری یكدیگر و استفاده از تفكرات صاحب نظران این حوزه می‌توانند آثاری با كیفیت در سطح بین‌المللی تولید كنند.

عبدلی در پایان گفت: دفاع مقدس یك ارزش و اعتقاد استوار است و شایسته است فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی مربوط به این حوزه در بالاترین سطح علمی تاریخی و هنری ساخته شود.

وی درخصوص كار جدیدش گفت:در تله فیلم "اسم رمز خیانت" نقش یك جاسوس فریب داده شده را بازی می‌كنم.

وی در ادامه افزود: در این تله فیلم من و عبدالرضا اكبری دو برادر هستیم كه با قرار گرفتن در فضاهای ناسالم امنیتی وارد حوزه‌های جاسوسی می‌شویم و اقداماتی به عمل می‌آید كه چندان به نفع ما نیست.

گفتنی است، تله فیلم "اسم رمز خیانت" به كارگردانی سعید عالم‌زاده درحال تهیه است و مهدی امینی‌خواه، عبدالرضا اكبری و شهرام عبدلی در آن ایفای نقش می‌كنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: عبدلی ، شهرام ، الگو ، طنز ، تکنیک ، هنری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار