از سوی صندوق مهر امام رضا(ع) صورت می‌گیرد؛

پیشگیری توسعه شبکه نمایندگی برندها

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا(ع) گفت: توسعه شبکه نمایندگی برندها در راستای ایجاد بستر اشتغال پایدار، برای کسب و کارهای خرد و کوچک مورد توجه قرار گرفته است.

 اصغر نورا... زاده مدیر عامل صندوق مهر امام رضا(ع) در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: در مدل کسب و کار تولید بازار محور، واحدهای کسب و کار به صورت زنجیره ای به هم متصل می شوند که در این راستا برای ایجاد بستر اشتغال پایدار برای کسب و کارهای خرد و کوچک و پیوند آنها با کسب و کارهای بزرگ از طریق توسعه شبکه نمایندگی برندها، متناسب با شرایط، نوع و محصولات تولیدی به  متقاضیان و همچنین ساماندهی خوشه ها در قالب این طرح مورد توجه قرار گرفته است.
 
وی در ادامه تصریح کرد: هدف گزاری براساس شبکه سازی کسب و کار مدل های بومی و ایجاد اشتغال امری ضروری در کشور است و باید با ایجاد حلقه های به هم پیوسته و ایجاد صنایع تبدیلی به توسعه اشتغال پایدار کمک شود.
 
مدیر عامل صندوق مهر امام رضا(ع) خاطر نشان کرد: با توجه به آنچه گفته شد مخالفتی با سرمایه گذاری و ایجاد واحدهای بزرگ با بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی وجود ندارد البته باید اقدامات متناسب با شرایط و نیاز صورت گیرد.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: توسعه ، شبکه ، برند ، پیشگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار