ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اعلام فراخوان، از تولیدکنندگان الیاف و نخ طبیعی با رنگ گیاهی و تولید کنندگان رنگ‌های گیاهی مورد استفاده در صنایع دستی حمایت مالی و معنوی به عمل می آورد.

به گزارش خبرنگار فناوری‌های نوین باشگاه خبرنگاران و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی در راستای ترویج و احیای فرهنگ ایرانی اسلامی با اعلام فراخوان از تولید کنندگان رنگ های گیاهی مورد استفاده در صنایع دستی از جمله منسوجات حمایت مادی و معنوی به عمل می آورد.

بنابر این گزارش اولویت این ستاد در بحث حمایتی یاد شده از تولید کنندگانی است که در زمینه تولید رنگ گیاهی با روش های صنعتی یا رنگ طبیعی با روش های سنتی اصلاح شده و به روز فعالیت می کنند.

از آنجا که صنایع دستی با رنگ های طبیعی معنی و مفهوم می یابد، ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای پیوند طبیعت با صنایع دستی و ارگانیک شدن محصولات تولیدی اقدام به حمایت مالی و معنوی از این تولیدکنندگان کرده است.

همچنین تولید کنندگان الیاف و نخ طبیعی با رنگ گیاهی نیز مشمول دریافت حمایت مالی و معنوی از سوی ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می شوند.

یادآور می شود: حمایت مالی یادشده به صورت ارایه تسهیلات نقدی و حمایت معنوی به صورت معرفی تولیدکنندگان به واحدهای تولیدی منسوجات و صنایع دستی می باشد.

علاقه مندان برای اعلام آمادگی و دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 83532296 تماس بگیرند و از حمایت های مادی و معنوی تعیین شده از سوی ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت سازمعاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بهره مند شوند. 

همچنین پایگاه اطلاع رسانی ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی به آدرس www.stdc.isti.ir قابل مشاهده برای کاربران علاقه مند به حوزه فرهنگ و هنر است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار