مدیران شبکه تله سور ونزوئلا به جشنواره مقاومت می‌آیند

والدورامیز مدیر برنامه ریزی شبکه تله سور ونزوئلا میهمان جشنواره مقاومت و الدورامیز مدیر برنامه ریزی شبکه تله سور ونزوئلا به جشنواره مقاومت می‌آید.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ والدورامیز مدیر برنامه ریزی شبکه تله سور ونزوئلا میهمان جشنواره مقاومت و الدورامیز مدیر برنامه ریزی شبکه تله سور ونزوئلا به جشنواره مقاومت می‌آید.

بر پایه این خبر؛ والدورامیزمتولد 1969 کوبا و مدیر برنامه ریزی شبکه تله سور ونزوئلا است. این شبکه در آمریکای لاتین با هدف ارتقاء ارزشهای کیفی و ملی مردم بوسیله اطلاع رسانی و پخش خبر تاسیس شد و در حال حاضر با پخش اخبار، برنامه های اجتماعی با هدف بیان حقیقت و میز گردهای بین‌المللی در حال اجرای برنامه می‌باشد. این شبکه جدی‌ترین جای گفتمان مقاومت و نگاه ضد استعماری در آمریکای لاتین است.

روابط عمومی جشنواره فیلم مقاومت با اشاره به اینکه بخش بین الملل جشنواره به منظور تبیین و گسترش"فرهنگ مقاومت با حضور آثاری که به مقاومت مسلمانان و مظلومان جهان پرداخته‌­اند، برگزار می­گردد و سیاستگذاری در این بخش با محوریت موضوعاتی چون: "ارایه تصویری روشنگرانه از جنایات آمریکا و صهیونیسم در جهان"، "افشای نقش آمریکا و صهیونیزم در تفرقه­افکنی و جنایات گروه­های تکفیری"، "نقش بیداری اسلامی در منطقه و جهان"،"تلاش مسلمانان برای احیای هویت اسلامی و مقابله با اسلام هراسی و ایران هراسی"، "نقش مردم غزه، لبنان و سوریه در مقابله با صهیونیسم و استکبار جهانی"، "نقش شهدای ترور در افشای چهره حقوق بشر آمریکایی"،"جهانی عاری از تروریسم و سلاح هسته­‌ای"، "معرفی شهدای مقاومت و شخصیت­‌های آزادیخواه جهان"، "نقش صهیونیسم و وهابیت در هتک حرمت مسلمانان و پیامبران"، "نقش هالیوود در ترویج خشونت، تروریسم و فرقه­سازی در مقابله با ادیان توحیدی شیطان­پرستی، خشونت و تروریسم در هالیوود"،"نقش وحدت اسلامی در شکست توطئه­ای سلطه­گران جهان"، "تبیین مبارزات و جنبش­های آزادیبخش مستضعفین"، "مقابله با تحمیل سبک زندگی غربی"،"ریشه‌­یابی جنبش مردمی 99% آمریکا. طراحی شده است.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار