مراحل حذف برند نوکیا توسط مایکروسافت آغاز شد

در هفته های گذشته اخباری پیرامون حذف نام نوکیا و همچنین برند ویندوزفون از روی اسمارت فون های ویندوزی لومیا در آینده نزدیک منتشر شد، که گویا مایکروسافت تصمیم گرفته است، تصمیم خود را عملی سازد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، بر همین اساس مایکروسافت قصد دارد تا برند نوکیا و ویندوزفون را از تعطیلات سال میلادی جاری از روی اسمارت فون های لومیا حذف کند، و این تلفن ها را تحت یک برند واحد به بازار عرضه کند، از همین رو مایکروسافت وب سایت اسمارت فون های خود را راه اندازی کرده است و همچنین اعلام کرده که کاربران و بازدیدکنندگان وب سایت نوکیا از این پس به وب سایت جدید مراجعه کنند.

البته به دلیل حجم بالای اطلاعات در این وب سایت و همچنین چند زبانه بودن آن، مراحل انتقال به صورت فازبندی شده انجام خواهد گرفت که هم اکنون انتقال بخش بریتانیا نیز پایان یافته است.

در مورد ادامه کار برند نوکیا نیز می توان گفت: که گرچه در ظاهر نام نوکیا از بین خواهد رفت اما این شرکت همچنان به تجارت خود به عنوان یک مجموعه ی مستقل در امور مخابراتی و ارتباطی ادامه خواهد داد، بری فرنچ در این رابطه اعلام کرده است که نوکیا مسیر قدرتمند خود را همچنان ادامه خواهد داد و با وجود اینکه عملکرد کمپانی مانند چند سال پیش نخواهد بود اما کاملا زنده و پویا است. وی در ادامه خاطرنشان کرد که ما هم اکنون یکی از برترین زیرساخت های ارتباطی دنیا را در اختیار داریم و به نوعی سردمدار این بخش در تجارت جهانی محسوب می‌شویم.



انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار