پنجعلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ارتباط خوبی بین دو تیم بزرگسال و پایه ایجاد خواهم کرد/ درگیری‌ها در تیم‌های پایه عواقب بدی خواهد داشت

مدیر تیم‌های بزرگسالان و پایه پرسپولیس گفت: با حفظ سمت قبلی (مدیریت تیم فوتبال بزرگسالان)، مدیریت تیم‌های پایه جوانان آکادمی پرسپولیس نیز به من واگذار شد.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به سمت قبلی‌ام که مدیریت تیم فوتبال بزرگسالان پرسپولیس را بر عهده داشتم هم‌اکنون حکم مدیریت تیم پایه جوانان آکادمی نیز برای من صادر شده و در حال حاضر مدیریت هر دو تیم پایه و بزرگسالان تیم فوتبال پرسپولیس به من واگذار شده است.
 
مدیر تیم‌های بزرگسالان و پایه پرسپولیس در ادامه بیان کرد: با توجه به حکم جدیدی که برای مدیریت تیم پایه برای من در نظر گرفته شده امیدوارم بتوانیم به تیم پایه جوانان آکادمی کمک کنیم چراکه مدیریت تیم‌های بزرگسال نیز به عهده من است و خیلی راحت می‌توانیم ارتباط خوبی بین این دو تیم برقرار کنیم و از تیم پایه نیز استفاده لازم را در فوتبال‌مان ببریم.
 
وی درباره اتفاقات بین 2 تیم امید پرسپولیس و استقلال تصریح کرد: درگیری‌های بین 2 تیم امید پرسپولیس و استقلال در باشگاه پرسپولیس در حال بررسی است و همچنین مسئولان نیز برای جلوگیری از این رفتارها در فوتبالمان پیگیری‌های لازم را انجام خواهند داد، چراکه در فوتبال اینگونه رفتارها غیراخلاقی است و به خصوص در تیم‌های پایه که بچه‌ها در آن خودسازی می‌کنند عاقبت بدی در پی خواهد داشت و این حرکت‌هایی که بچه‌های تیم پایه از خود نشان می‌دهند، غیرورزشی است.
 
پنجعلی خاطرنشان کرد: تیم پایه جای خوبی برای سازندگی این بچه‌ها است و آنها فوتبال را از آنجا شروع می‌کنند و حساس‌ترین مکانی است که بازی این بچه‌ها از آنجا شکل می‌گیرد، پس بهتر است که عملکرد آنها نیز مورد بررسی قرار گیرد زیرا اگر از این رفتارها جلوگیری نشود در تیم‌های بزرگسالان با مشکل روبرو خواهیم شد.
 
انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار