حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی در جمع خبرنگاران:

فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی طبق قانون در حال اجرا است

وزیر دادگستری درباره اجرای فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی گفت: طبق ضوابط در حال اجرا و رعایت قانون هستیم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در حاشیه ختم مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین دعاگو امام جمعه شمیرانات که بعد ازظهر امروز برگزار شد در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر رئیس جمهور به نیویورک اظهار داشت: رئیس جمهور به تمام اهداف و آرمان‌های انقلاب عمیقاً وفادار است و عزت نظام اسلامی را در بهترین شرایط حفظ خواهد کرد و موجب عزت مردم و کشور به بهترین وجه خواهد شد.   
 
وزیر دادگستری درباره فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی گفت: همه ملتزم به قانون هستیم و به رعایت اخلاق، آرمان و اعتقاد و وحدت ملی اعتقاد داریم و آنچه اصل نظام است را رعایت خواهیم کرد.   
 
حجت‌‌الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: فضای مجازی فضای گسترده‌ای است، باید همه اصول و آنچه که شامل قوانین و شرع می‌شود را رعایت کنیم و می‌کنیم اما از همه ابزارها و تکنیک‌های جدید هم برای کشور نهایت استفاده را خواهیم کرد ما باید دقت داشته باشیم تا برای پیشرفت کشور ارزش‌ها و منافع خود را مورد توجه قرار دهیم.   
 
وزیر دادگستری در پاسخ به این سؤال که آیا فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی اجرایی شده است، خاطر نشان کرد: طبق ضوابط در حال اجرا و رعایت قانون هستیم.   
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار