خوش خبر:

بازیکنان ایران تشنه مدال بازی های آسیایی هستند

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان ایران به رغم خستگی تشنه مدال طلای بازی های آسیایی هستند و در دیدارهای آینده شرایط آنان به مراتب بهتر خواهند شد.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، امیر خوش خبر پس از پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر هنگ کنگ در نخستین مسابقه خود در هفدهمین دوره بازی های آسیایی اینچئون افزود: ایران تنها تیمی است که دیرتر از همه وارد اینچئون شده است و طبیعی است که هنوز با شرایط و محیط مسابقات همخوانی پیدا نکرده باشد.
وی با بیان اینکه بازیکنان تلاش می کنند که هماهنگی تیمی خود را پیدا کنند، گفت: تیم های آسیایی حرفه ای تر شدند و رقابت با آنان نیز سخت تر شده است، برای رقابت با آنان باید تلاش بیشتری کنیم.
سرپرست تیم ملی والیبال در ادامه از شرایط سخت دهکده بازی ها برای همه تیم های شرکت کننده گفت و افزود: بازیکنان تیم ایران به ماساژور عادت دارند اما ظرفیت نداشتیم که همراه بیاوریم به همین دلیل بازیکنان از نظر بدنی خسته به نظر می رسند
.وی تصریح کرد: در دوره قبل بازی های آسیایی در گوانگژو ماساژور داشتیم اما این دوره نداریم. در مجموع به رغم مشکلات ریز و درشت موجود، بازیکنان انگیزه لازم برای کسب مدال قهرمانی دارند و خستگی زیاد در عملکرد آنان تاثیر نخواهد گذاشت.تیم ملی والیبال ایران امروز (پنج شنبه) در نخستین مسابقه خود در بازی های آسیایی 2014 موفق به شکست سه بر صفر هنگ کنگ شد و فردا در دومین مسابقه به مصاف هند می رود.

انتهای پیام /
برچسب ها: والیبال ، تشنه ، مدال ، بازی ، اسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار